سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از استاندار خوزستان

عیادت استاندار خوزستان از "مریم"، مجروح حادثه اتوبوس دانش‌آموزان
اجتماعی  10:26:53 1391/09/11
919-9114-5 کد خبر
RSS :: پرینت

بعد ازظهر جمعه( 10 آذرماه) سیدجعفر حجازی، استاندار خوزستان از مریم باباخانیان، دانش‌آموز مصدوم بروجنی در بیمارستان گلستان اهواز عیادت کرده و روند درمان وی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) _منطقه خوزستان_ دکتر حبیب حی‌بر، رییس بیمارستان گلستان، با ارایه گزارش از روند درمان بیماران از بدو ورود به بیمارستان، گفت: سالانه حدود 100 هزار بیمار به اورژانس بیمارستان گلستان مراجعه می‌کنند که از این تعداد بیش از 18هزار بیمار بستری می‌شوند و حدود 80 هزار بیمار به درمانگاه‌های این بیمارستان مراجعه می‌کنند. این بیمارستان با آمادگی برای رویارویی با حوادث و بحران‌ها، از ابتدای ورود مصدومان کاروان راهیان نور بروجن، با آمادگی کامل نسبت به درمان، مراقبت و پرستاری از ایشان اقدام کرد.

دکتر محمدحسین سرمست، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، نیز روند رسیدگی به مصدومان را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: نیروهای امدادی و فوریت‌های پزشکی استان که در مسیر ماموریت بودند، پس از 6 دقیقه به اتوبوس واژگون شده امدادرسانی کردند و با توجه به گستردگی حادثه، از نیروهای دیگر از جمله هلال احمـر و سپاه‌سد امداد خواستند که خوشبختانه همکاری بسیار خوب بود و مجروحان با استانداردهای لازم به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند و سریعا در بیمارستان گلستان ستاد بحران را تشکیل و رسیدگی به مصدومان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایسنای خوزستان، دکتر سیدجعفر حجازی، استاندار خوزستان، با قدردانی از کادر درمانی بیمارستان گلستان، اظهار کرد: بیمارستان گلستان اهواز از بیمارستان‌های مهم دوران دفاع مقدس است و روحیه مواجهه با بحران‌ها و سختی‌ها از دوران دفاع مقدس در این بیمارستان به یادگار مانده و هم اکنون نیز شاهدیم که پرستاران و پزشکان این بیمارستان با این روحیه عالی به بیماران خدمت می‌کنند.

وی گفت: برای تعمیر، توسعه، تجهیز و افزایش نیروی انسانی بیمارستان گلستان اهواز برنامه‌ریزی شده و امیدواریم با پیگیری‌هایی که در حال انجام است، ساختمان‌های جدید این بیمارستان زودتر به بهره‌برداری برسند، چرا که هر چه در خصوص افزایش توانمندی درمانی در این بیمارستان تلاش شود، سطح سلامت استان و افزایش استانداردهای مواجهه با بحران و سختی‌ها نیز افزایش می‌یابد .

وی رسیدگی به مجروحین این حادثه ناگوار را بسیار عالی توصیف کرد و افزود: تلاش بیمارستان گلستان، موجب التیام آلام بازماندگان حادثه شده است.

محمدرضا باباخانیان، پدر مصدوم حادثه‌دیده "مریم باباخانیان"، نیز از زحمات پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان گلستان قدردانی کرده و گفت: از تلاش‌های کادر درمانی بسیار تشکر می‌کنیم و همچنین از پیام رهـبری و کلیه مسئولان و عیادت‌کنندگان فرزندمان هم سپاسگزاریم و امیدواریم با لطف خداوند، دعای مردم و تلاش چشمگیر کادر پرستاری و پزشکی بیمارستان گلستان، مریم هرچه زودتر سلامت خود را به دست آورد.

دکتر مظفر اخلاصی، پزشک راهیان نور که در لحظات اولیه حادثه به همراه کاروان بود، نیز گفت: از ابتدای حادثه، رسیدگی به مصدومان بسیار خوب بود و پس از اعزام مصدومان به بیمارستان رسیدگی‌ها بسیار خوب و مناسب انجام شد و تا کنون نیز مردم شهر بروجن و خانواده‌های مصدومان، از خدمات ارایه‌شده در بیمارستان گلستان اهواز بسیار راضی هستند و رسیدگی‌ها التیامی بود در سختی و ناگواری حادثه.

به گزارش خبرنگار ایسنا _منطقه خوزستان_ "مریم باباخانیان" مجروح بازمانده از حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان در محور دهدز، از شب حادثه تا کنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان گلستان اهواز بستری است. وی که به دلیل جراحات وارده در حالت کما به سر می‌برد، هم‌اکنون با هوشیاری 10 نسبت به گذشته بهبود رضایت‌بخشی داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد