سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان:
ساختار فولاد با تزریق بازیکن قویتر می‌شود/ تقویت خطوط میانی، دفاع و حمله 

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در خطوط میانی، دفاع و حمله تیم فولاد خوزستان نیازمند جذب بازیکن جدید و در حال رایزنی هستیم.

خبرگزاری فارس: ساختار فولاد با تزریق بازیکن قویتر می‌شود/ تقویت خطوط میانی، دفاع و حمله 

سیف‌اله دهکردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: فولاد خوزستان در شرایط کنونی وضعیت بسیار خوبی دارد اما در برخی خطوط تیمی مانند دفاع و میانی نیازمند تقویت است و باید در اسرع وقت در نیم‌فصل برای جذب بازیکن جدید اقدام کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال جذب بازیکنان جدید هستیم و برخی گزینه‌ها را نیز در دست بررسی داریم و با برخی بازیکنان وارد گفت‌وگو شده‌ایم.

دهکردی با اشاره به اینکه بازیکنان نباید دچار غرور شوند، افزود: بازیکنان با برد مقابل استقلال تهران برای رسیدن به صدر جدول حرکت بسیار خوبی انجام دادند اما نباید دچار غرور نشوند و در این باره باید برای رسیدن به صدر جدول بسیار تلاش کرد.

* فولاد خوزستان به دنبال سهمیه آسیایی

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و به این دلیل تلاش داریم تا با کسب حداکثر امتیازات از بازی‌های پیش رو برای کسب سهمیه گام‌های اساسی برداریم.دهکردی خاطر نشان کرد: فولاد خوزستان به دنبال رسیدن به صدر جدول است و باید راه رسیدن به صدر جدول را بسیار هموار طی کند.

وی تاکید کرد: فولاد خوزستان دارای وضعیت مناسبی است و در شرایط کنونی در رتبه سوم جدول رقابت‌ها قرار دارد اما باید  برای رسیدن به جایگاهی بهتر در جدول تیم فولاد تقویت شود.

*دیدگاه‌ها به فولاد خوزستان تغییر کرد

مدیر عامل فولاد خوزستان تاکید کرد: فولاد خوزستان با برد مقابل استقلال تهران، دید همه را به خود معطوف کرده است و  می‌کوشد تا جایگاهی بهتر برای خود در جدول رقابت‌ها به دست آورد.

دهکردی خاطر نشان کرد: فولاد خوزستان روندی روبه رشد را آغاز کرده و باید این روند روبه رشد و کسب امتیازات از بازی‌های آینده نیز حفظ شود.به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان در شرایط کنونی با کسب 26 امتیاز از 16 بازی توانسته است با تفاضل گل بهتر به جایگاه سومی جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برسد. 

 

 

 

حفاری قهرمان لیگ برتر بدمینتون بانوان خوزستان شد
ورزشی  8:59:46 1391/09/11
919-8081-5 کد خبر
RSS :: پرینت

در مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان خوزستان، ملی‌حفاری عنوان قهرمانی را ازآن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این رقابت‌ها نهم آذرماه با حضور چهار تیم در سالن انقلاب اهواز برگزار شد.

در این مسابقات که در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان انجام شد، بدمینتون‌بازان تیم‌های ملی‌حفاری، پتروشیمی بندرامام، نفت اهواز و نفت آبادان با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان این مسابقات، تیم ملی‌حفاری در جایگاه نخست قرار گرفت، نفت اهواز عنوان دوم را ازآن خود کرد و نفت آبادان در مکان سوم ایستاد.

همچنین باتوجه به این‌که پتروشیمی بندرامام در جایگاه چهارم قرار گرفت و نتوانست مقامی را به دست آورد، از لیگ برتر بانوان خوزستان به لیگ دسته یک سقوط کرد.

 

 

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان:
فردوسی‌پور دیگر آن عادل که قبلاً می‌شناختم نیست 

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم صنعت نفت آبادان گفت:‌ فردوسی‌پور دیگر آن عادل قبل که می‌شناختم نبوده و فکر می‌کنم که با ذهنیت به بازی‌های صنعت نفت پرداخته می‌شود.

خبرگزاری فارس: فردوسی‌پور دیگر آن عادل که قبلاً می‌شناختم نیست 

خلیل صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار داشت: در دیدار با ذوب آهن چهار صحنه مشکوک پنالتی برایمان وجود داشت که متاسفانه تنها دو صحنه به نمایش درآمد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: زمان زیادی از برنامه را اختصاص به هدایتی و هدیه او به علی کریمی می‌دهند. در حالیکه حرف زیادی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این همه هوادار و حق تضییع شده‌اش زده نمی‌شود.

وی افزود: اگر هم اعلام می‌شد این صحنه پنالتی بوده است امتیازات ما بازنمی‌گردد اما هواداران از من خواستند اجازه ندهم حق تیم ضایع شود.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان با انتقاد از مجری برنامه نود خاطرنشان کرد: فردوسی‌پور دیگر آن عادل قبل که می‌شناختم نبوده و فکر می‌کنم که با ذهنیت به بازی‌های صنعت نفت پرداخته می‌شود.

وی در خصوص نقل انتقالات صنعت نفت در نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت و تصریح کرد: تا به امروز با هیچ بازیکنی صحبت نکرده و صنعت نفت لیستی هم برای بازیکنی که نمی‌خواهد ندارد. روزنامه‌ها اسامی برخی بازیکنان را اعلام کرده‌اند در صورتی که هنوز هیچ تصمیمی نگرفته و با این اقدامات تنها روحیه بازیکنان برای بازی آخر مقابل پیکان تضعیف می‌شود.

صالحی ادامه داد: کاسیمیرو اعلام کرده یکی دو بازیکن جدید را می‌خواهد و لیست نهایی را نیز به زودی به ما می‌دهد. تغییرات در تیم را دقیقاً با نظر سرمربی و کمیته فنی انجام داده و بنده هیچ دخالتی در این کار نخواهم داشت. این‌که برخی می‌گویند صالحی مدافع می‌خواهد در حالیکه کاسمیرو نیاز به مهاجم دارد شایعه‌ای بیش نیست.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با ابراهیم طالبی برای پذیرفتن هدایت این تیم داشته‌اند، اظهار داشت: اصلا او را نمی‌شناسم و هیچ مذاکره‌ای هم در این ارتباط نداشتم. گفتند ما با او تماس گرفتیم و من به عنوان مدیرعامل باشگاه اعلام که هیچ تماسی با طالبی نداشته‌ام.

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر اختلاف وی با کاسیمیرو گفت: هیچ اختلاف سلیقه‌ای در تیم ما وجود ندارد. فوتبال آبادان در حال حاضر در شرایطی قرار ندارد که من از طالبی که او را  نمی‌شناسم استفاده کنم.صالحی در پایان افزود: کاسیمیرو کارش را با قدرت انجام می‌دهد. یک بازی تا پایان نیم فصل داریم و بعد از آن هم در مورد تصمیمات فنی تیم هیچ دخالتی نکرده و کار را طبق نظر کاسمیرو و کمیته فنی دنبال می‌کنیم. 

 

 

سرخ‌پوشان اهوازی 720دقیقه بدون باخت/شکست‌ناپذیری فولادمردان مقابل نفت تداوم می‌یابد؟
ورزشی  9:46:59 1391/09/11
919-8181-5 کد خبر
RSS :: پرینت

تیم فوتبال فولادخوزستان هشت هفته است که در رقابت‌های لیگ برتر شکست نخورده و امیدوار است که دیدار آخر خود را در نیم‌فصل اول نیز بدون شکست پشت سر بگذارد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، سرخ‌پوشان اهوازی که در چند هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر نتایج راضی‌کننده‌ای کسب نکردند، این روزها روی نوار نباختن قرار گرفته‌اند و 720 دقیقه است که شکست‌ناپذیر بوده‌اند.

 

حاصل تلاش شاگردان فرکی در هشت هفته ابتدایی رقابت‌ها، چهار شکست برابر تیم‌های سپاهان، مس، راه‌آهن و ذوب‌آهن، سه تساوی مقابل داماش، آلومینیوم و پرسپولیس و یک پیروزی برابر سایپا و درمجموع کسب شش امتیاز بود اما روند موفقیت‌های فولادی‌ها از دیدار با ملوان آغاز شد؛ جایی که آن‌ها در خانه، قوی سپید انزلی را یک بر صفر شکست دادند و پا به رقابتی تنگاتنگ با حریفان گذاشتند.

 

شاگردان فرکی در ادامه در دیداری پر گل، پیکان را با پنج گل در هم کوبیدند. پیروزی 3 بر یک برابر نفت آبادان، تساوی یک بر یک مقابل گهر، برد 2 بر یک برابر فجرسپاسی، تساوی صفر بر صفر مقابل صبا، پیروزی 3 بر 2 برابر تراکتور و برد شیرین 3 بر 2 مقابل شاگردان قلعه‌نویی، فولاد بدون ادعا را تا رده سوم جدول بالا آورد و حالا این تیم خود را تا رسیدن به صدر جدول دور نمی‌بیند.

 

حسین فرکی و شاگردانش در دیدار برابر صدرنشین بدون هراس از موقعیت این تیم، با ارایه یک بازی زیبا و روان، ژنرال و شاگردانش را نیز از پیش رو برداشتند تا شایستگی خود را نشان دهند و اثبات کنند که هفت هفته بدون باخت به دلیل اتفاقات و یاری شانس نبوده است. فولاد در آخرین نبرد خود در نیم‌فصل نخست باید با نفت تهران رده دهمی مصاف دهد.

 

این دیدار از چند جنبه می‌تواند حائز اهمیت باشد که ازجمله آن می‌توان به تقابل حسین فرکی سرمربی پیشین نفت با شاگردان سابقش اشاره کرد. شکست نخوردن در این دیدار از این جهت که فولادی‌ها با روحیه خوبی نیم‌فصل را به پایان برسانند و رکودی کم‌نظیر از نباختن‌های متوالی در لیگ ایران به جا بگذارند، نیز برای آن‌ها اهمیت دارد.

 

در حال حاضر تیم فولاد با 26 امتیار، پس از استقلال و سپاهان 31 و 30 امتیازی در رده سوم جای گرفته است. سرخ‌پوشان اهوازی همچنین پس از سپاهان که 27 گل به ثمر رسانده است، به همراه تراکتور با 26 گل زده، جزو بهترین خط حمله‌های لیگ می‌باشد.از آن‌جا که احتمال جدایی آرش افشین مهاجم سرعتی فولادی‌ها در نیم‌فصل دوم وجود دارد، این تیم برای ادامه روند خوب خود در این نیم‌فصل، نیاز به تقویت‌شدن دارد. فولاد با تداوم روند در پیش گرفته می‌تواند به جمع تیم‌های مدعی بپیوندد و به سهمیه آسیایی نیز دست یابد.

 فولادخوزستان در هفته هفدهم و در آخرین دیدار خود در نیم فصل اول، از ساعت 15 و 15 دقیقه روز دوشنبه (سیزدهم آذرماه) در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف نفت تهران می‌رود.

 

 

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان:
مستحق شکست برابر مس کرمان نبودیم / شاهین بوشهر را آنالیز کردیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان گفت: هفته آینده در دیداری حساس مهمان شاهین بوشهر بوده و چند روزی است که به همراه کادر فنی تیم به دنبال آنالیز حریف بوشهری هستیم.

خبرگزاری فارس: مستحق شکست برابر مس کرمان نبودیم / شاهین بوشهر را آنالیز کردیم 

محسن داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور داشته و از شرایط کنونی راضی هستیم.

وی از نتایج کسب شده توسط تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان گفت و اضافه کرد: در هفته آخر مسابقات دور رفت استراحت کرده و از شش بازی قبلی خود پنج پیروزی را کسب کردیم.

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به تک شکست تیم متبوعش در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول ایران افزود: در حالی به تیم بسکتبال مس کرمان بازی را واگذار کرده که به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم.

وی در ادامه هدف تیم بسکتبال  صنعت نفت آبادان از حضور در رقابت‌ها را خوشحال کردن مردم آبادان خواند و خاطرنشان کرد: وقتی خانواده‌های حاضر در سالن برگزاری مسابقات ما خوشحال از محل خارج می‌شوند به هدفی که ترسیم کرده‌ایم رسیده‌ایم.

داوری تصریح کرد: بدمان نمی‌آید که یکی از تیم‌های صعود کننده به مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران باشیم ولی در این خصوص باید سیاست‌های باشگاه را نیز در نظر بگیریم.

وی در پاسخ به انتقادهایی مبنی بر استفاده تیم بسکتبال صنعت نفت از بازیکنان غیر بومی گفت: شاید چند بازیکن غیر آبادانی در تیم ما حاضر باشند اما مهم این است که در کنار این بازیکن‌ها 12 بسکتبالیست جوان و نوجوان آبادانی نیز دیده شده که آینده مجموعه را شکل می‌دهند.

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان افزود: هفته آینده در دیداری حساس مهمان شاهین بوشهر بوده و چند روزی است که به همراه کادر فنی تیم به دنبال آنالیز حریف بوشهری هستیم.

وی در همین خصوص گفت: بازی سختی را پیش رو داشته و باید در مقابل شاهینی به بازی کنیم که نسبت به دور رفت تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جدیدی را اضافه کرده است. 

 

 

ابراهیم تهامی ،اعجوبه ای که دیگر مثل او نخواهد آمد
نگذاشتند به حقم در تیم ملی برسم

مهمترین صحبت تهامی در برنامه دیشب این بود که او آرزو داشت که در بازی با استرالیا در ترکیب ثابت تیم ملی قرار داشته باشد اما در آخرین لحظه فردی از تهران با کادر فنی تماس گرفته و او را از لیست خارج کرده است.
برنامه 90 این هفته که در روز غیر تخصصی‌اش پخش شد، ابتدا با اشاره کوتاه به دیدار تاریخی ایران با استرالیا که منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی 98 فرانسه شد دقایقی را میزبان ابراهیم تهامی بود. تهامی یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال در بازی ایران و استرالیا بود.
شاید جذاب ترین قسمت برنامه این هفته همین شروع جنجالی اش بود؛ جنجالی از این جهت که صحبت‌های تهامی تا پایان برنامه با واکنش‌های زیادی از سوی افراد مختلف روبرو شد که به گفته مجری برنامه تلفن‌های برنامه 90 را پشت سر هم به صدا در می‌آوردند.
مهمترین صحبت تهامی در برنامه دیشب این بود که او آرزو داشت که در بازی با استرالیا در ترکیب ثابت تیم ملی قرار داشته باشد اما در آخرین لحظه فردی از تهران با کادر فنی تماس گرفته و او را از لیست خارج کرده است.
او همچنین گفت که به نظرش نعیم سعداوی آن روز نباید به میدان می‌رفت.
تهامی همچنین از درگیری لفظی دایی و خداداد عزیزی بر سر میز شام در روز پیش از بازی خبر داد و درباره صحنه گل دوم که پا به پای عزیزی به سمت دروازه استرالیا یورش برد، گفت: دروازه جلوی من خالی بود و اگر من در آن صحنه جای خداداد بودم به بازیکن کناری پاس می‌دادم و خودم مستقیما شوت نمی زدم.
بازیکن آبادانی اسبق تیم ملی بار دیگر به انتقاد از اتفاقات آن سال پرداخت و گفت: از کل کسانی که در بازی با استرالیا حضور داشتند فقط من به جام جهانی نرفتیم. مثلا بهنام سراج یا علی لطیفی حقشان نبود که به جام جهانی بروند. حتی بازیکنی بود که گچ پایش را باز کردند و او را با خود بردند و از او استفاده هم نکردند. اگر من بودم ایران حتما از گروهش صعود می‌کرد.
او گفت: مسئله این است که در آخرین سفر تیم ملی به هنگ کنگ به من گفتند جایی رفته‌ام که نباید می رفتم و به همین دلیل مرا خط زده‌اند. آن جایی که از آن سخن می‌گویند من و میناوند با هم رفتیم. میناوند داخل رفت و من در آستانه در ماندم. اگر رفتن به آنجا اشکال داشت چرا مهرداد به جام جهانی رفت ولی من نرفتم.
این صحبت تهامی در میانه‌های برنامه با واکنش شدید میناوند روبرو شد که درپیامی به برنامه 90 گفته بود که تهامی نباید این چنین حرف می‌زد که باعث شود دل خانواده‌اش بلرزد و همچنین گفت که تهامی باید باوجدان تر صحبت می‌کرد.
تهامی در آخرین بخش صحبت‌هایش گفت: مطمئن باشید کسانی که باعث شدند من به جام جهانی نروم را نه در این دنیا و نه در دنیای دیگر نخواهم بخشید حتی اگر از من حلالیت بخواهند.
برنامه 90 در ادامه گزارش جالبی از حضور یک بازیکن در لیگ برتر پخش کرد که با استفاده از مدارک معافیت پزشکی برادرش در تیم پیکان بازی می‌کند.
به دلیل آن که فدراسیون فوتبال ایران به عنوان برترین فدراسیون سال آسیا انتخاب شد برنامه 90 با علی کفاشیان که هم اکنون در مالزی به سر می‌برد ارتباط تلفنی برقرار کرد تا درباره این اتفاق مهم با وی صحبت کند.
کفاشیان در این رابطه گفت: معیارهایAFC برای انتخاب برترین فدراسیون مواردی مانند برگزاری مسابقات پایه، چشم اندازهای استانی، آموزش ها و سمینارهاست که هر کدام ضوابط خاص خود را دارد. مطمئنا فدراسیون کشوری مانند ژاپن که 25 سال است که هزینه‌های زیادی در فوتبال انجام می‌دهد برخی از کارهایی را که ما انجام داده‌ایم انجام نداده است که به عنوان برتر انتخاب نشده است. ما در برخی فعالیت‌ها نسبت به کشورهای دیگر واقعا جلو هستیم.
در ادامه حاشیه‌های پیش از دیدار پرسپولیس با ملوان پخش شد و نیز صحبت‌های سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در انتقاد به مسئولان باشگاه ملوان پخش شد که معتقد بود آنها با صحبت‌های خود پیش از مسابقه و اهدای هدیه به مهدی مهدوی کیا علیه پرسپولیس جنگ روانی راه انداخته و اقدام غیر حرفه‌ای انجام دادند.
در واکنش به پخش این گزارش صادق درودگر، مدیر عامل باشگاه ملوان روی خط برنامه آمد و با انتقاد شدید از سرپرست باشگاه پرسپولیس و مدیر عامل این تیم، با لحنی کاملا غیر دوستانه گفت: آدم‌هایی که در زندگی‌شان فقط برخورد فیزیکی را یاد گرفته‌اند و با کار فرهنگی بیگانه اند وقتی از کسی تقدیر می‌شود ناراحت می‌شوند چون خودشان این کار را بلد نیستند.
وی در ادامه با تمجید از مالک باشگاهش گفت: باید از آقای هدایتی تشکر کنیم که در فوتبال هزینه می‌کند و نیز به هر کس که برای کشور افتخار آفرینی می‌کند و در رقابت‌های المپیک مدال کسب می‌کند هدیه می‌دهد.
مجری برنامه 90 در واکنش به این صحبت درودگر از او پرسید که آقای هدایتی چرا به جای هدیه دادن به بازیکنان تیم‌های دیگر و رشته‌های دیگر پول طلبکاران باشگاه استیل آذین را نمی‌دهد.
در ادامه این صحبت‌ها تعداد زیادی از بازیکنان و کادر فنی سابق استیل آذین که از این باشگاه طلب داشتند با برنامه تماس گرفتند و اعلام کردند که طلبشان هنوز وصول نشده است. یکی از این افراد هومن افاضلی بود که گفت: من هرگاه از جایی بیرون می‌روم دیگر درباره‌اش صحبت نمی‌کنم اما حالا مجبورم که درباره استیل آذین حرف بزنم. ماشالله آقای هدایتی زورش زیاد است ولی من یک مربی معمولی‌ام. قرارداد من با این تیم 150 میلیون تمان بود که کمیته انضباطی رای داد که حق و حقوقم تا زمانی که در این تیم بوده‌ام پرداخت شود ولی متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد.
سوالی که برنامه 90 در این هفته از بینندگانش پرسید این بود که به نظر آنها تیم ملی فوتبال در پایان رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چه جایگاهی قرار می‌گیرد. از بین بیش از یک میلیون شرکت کننده در این مسابقه 51 درصد به حضور تیم ملی در پلی آف رای دادند، 29 درصد اعتقاد داشتند که تیم ملی مستقیما به جام جهانی صعود می‌کند و 20 درصد هم به حذف تیم ملی رای دادند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد