سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار برای خوزستان

در ارزشیابی عملکرد سالانه
تعاون روستایی خوزستان در کشور اول شد 

خبرگزاری فارس: مدیریت تعاون روستایی خوزستان در ارزشیابی شاخص‌های عملکرد سال 1390 موفق به کسب مقام اول در بین سازمان‌های تعاون روستایی استان‌ها شد.

خبرگزاری فارس: تعاون روستایی خوزستان در کشور اول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، طی سال‌های گذشته اتحادیه تعاونی روستایی استان خوزستان به عنوان تشکل تعاونی نمونه کشوری و روابط عمومی این سازمان موفق به کسب رتبه اول در سطح کشور شده است. 

مدیر تعاون روستایی خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: ارزشیابی‌های انجام شده بر اساس شاخص‌های استاندارد در زمینه‌های بازرگانی و خرید محصولات کشاورزی، خدمات فنی، آموزش تشکل‌های تعاونی، ساماندهی تعاونی‌ها و ... است.

هرمز خواجوی با بیان اینکه وظیفه اصلی مدیریت تعاون روستایی استان حمایت، هدایت و نظارت بر تعاونی روستایی و تشکل‌های بخش کشاورزی است، گفت: هم اکنون بیش از 280 اتحادیه و شرکت تعاونی روستایی، زنان، کشاورزی، تولید، سهامی زراعی و نظام‌های صنفی با 300 هزار نفر عضو در خوزستان فعال هستند.

وی در ادامه توضیح داد: عمده فعالیت‌های این تشکل‌ها خرید و فروش محصولات کشاورزی، توزیع نهاده‌های کشاورزی و ارزاق و کالاهای اساسی، توزیع مواد سوختی، آموزش اعضای تعاونی ها، اعطای تسهیلات به اعضاء است.مدیر تعاون روستایی خوزستان اظهارداشت: همچنین تولید و فرآوری انواع بذر، راه‌اندازی کارخانجات و صنایع جانبی نیز از دیگر فعالیت‌های این تشکل‌ها محسوب می‌شود.خواجوی یادآور شد: تشکل‌های تعاون روستایی نقش بسزایی در شکوفایی اقتصاد روستاییان و ایجاد اشتغال دارند که وظیفه اساسی این تشکل‌ها خدمات رسانی به روستاییان و کشاورزان است.به گزارش فارس، تعاون روستایی خوزستان طی سه سال متوالی در خصوص خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی رتبه نخست کشوری را کسب کرده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد