سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار فرهنگی . هنری . ادبی خوزستان

هشت ضلعی» به کرواسی رفت
فرهنگی و هنری  14:22:53 1391/09/08

919-3280-5 کد خبر

فیلم کوتاه «هشت ضلعی» ساخته عباس داوودی در ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم «تک پلان» کرواسی اکران شد.

به گزارش ایسنای خوزستان پنج فیلم ایرانی در ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم «تک پلان» کرواسی حضور پیدا کردند. این جشنواره مختص نمایش فیلم‌هایی است که در یک پلان بدون کات ساخته شده‌اند.فیلم کوتاه «هشت ضلعی» در جشنواره منطقه‌ای افلاک دیپلم افتخار و تندیس بهترین فیلم تجربی این جشنواره را کسب کرد. همچنین در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و جشنواره فیلم کوتاه سوره حضور داشت.این فیلم کوتاه تجربی درباره اتفاقی است که در 2 زمان رخ می‌دهد اما با یکدیگر درآمیخته‌اند. محمدحسین یاحقی (تصویربردار) و سامان محتشمی و میلاد پاک‌سرشت (بازیگران) فیلم کوتاه «هشت ضلعی» هستند.ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم «تک پلان» از 22 تا 24 نوامبر در شهر زاگرب کرواسی برگزار می‌شود.

 

«بغض» رضا درمیشیان در اهواز
فرهنگی و هنری  14:20:30 1391/09/08

919-3180-5 کد خبر

فیلم سینمایی «بغض» به کارگردانی رضا درمیشیان در سینما اکسین اهواز روی پرده رفت.

به گزارش ایسنای خوزستان تمام صحنه‌های آن در کشور ترکیه فیلم‌برداری شده است. این فیلم سینمایی داستان مهاجرت است. «بغض» دو روایت از دو مقطع متفاوت از زندگی ژاله و حامد، دو جوان مهاجر ایرانی، است.

این فیلم سینمایی یک روایت روزهای آشنایی و خوشی این دو جوان است و روایت دیگر هشت ساعت سرنوشت‌ساز زندگی آنان، یعنی زمانی که دست به سرقتی می‌زنند تا با پول آن به خوشبخت شده و به کشور دیگری بروند اما ناخواسته در مسیر دیگری قرار می‌گیرند.

باران کوثری، بابک حمیدیان و مهران احمدی تنها بازیگران ایرانی «بغض» هستند. این فیلم در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد.

باران کوثری، بابک حمیدیان، محمدجان گوران، انجین دمیرسیوگلو، سیمگه بینگل، علی فرخنده، بورا توپا اولمو، عادل فرخنده، موسی آئورمان، قاجاری، دنیز ماسونالی، تورگای دمیرال، کرمعلی پیش کین، هایرتین کاراسوی، ایلکای چلیک، اولمه اونور و مهران احمدی بازیگران «بغض» هستند.

سید غلام‌رضا موسوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بغض» است و عرضه و بازاریابی بین‌المللی آن بر عهده محمد اطبایی است.

هایده صفی‌یاری (تدوین)، تورج اصلانی (مدیر تصویربرداری)، محمدرضا دلپاک (طراحی و ترکیب صدا)، مهرداد میرکیانی (طراح چهره‌پردازی)، حبیب رضایی (مشاور امور بازیگران)، نظام‌الدین کیایی (صدابردار)، کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس)، جواد جلالی (تصویربردار)، افسانه رضازاده (مدیرتولید)، ساتیار امامی (عکاس)، امیرعلی قنبری (برنامه‌ریز و دستیاراول کارگردان)، فواد بوربور (مدیرتدارکات) عوامل اصلی «بغض» هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد