سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث

بازهم بی احتیاطی حادثه آفرید
واژگونی جرثقیل منجر به تخریب یک منزل مسکونی در آبادان شد

خبرگزاری فارس: در حادثه‌ای، یک دستگاه جرثقیل بر یک منزل مسکونی در آبادان واژگون و منجر به مجروح شدن یک نفر شد.

خبرگزاری فارس: واژگونی جرثقیل منجر به تخریب یک منزل مسکونی در آبادان شد 

به گزارش خبرگزاری فارس در آبادان، بر اثر واژگونی یک دستگاه جرثقیل بر روی منزل مسکونی بخشی از این منزل تخریب و یک نفر زخمی شد؛ این حادثه شب گذشته در خیابان بهار 4 رخ داد.

*آسفالت نامناسب سبب نشست زمین شد

برخی از ساکنان این منطقه عنوان کردند: نبود آسفالت مناسب کوچه موجب نشست زمین در هنگام تردد جرثقیل شده و همین امر سبب واژگونی آن بر روی منزل مسکونی مورد نظر شد.

این حادثه با وجود اینکه تلفات جانی در برنداشت اما خسارت فراوانی به واحد مسکونی مذکور وارد کرده و موجبات ترس و وحشت ساکنان را برانگیخته است.

فردی که در همسایگی منزل حادثه دیده قرار دارد می‌گوید: این اتفاق تلفات جانی دربر نداشت، البته می‌توانست خسارات بیشتری را وارد کند، با این وجود یک مجروح و تنها آسیب دیدن یک منزل جای شکر دارد.

*اورژانس با یک ساعت تأخیر رسید

وی خاطرنشان کرد: ساعت چهار و 20 دقیقه روز گذشته این اتفاق رخ داد و شاهد واژگونی یک دستگاه جرثقیل در حال عبور بر روی یک واحد مسکونی در کوچه‌مان بودیم.

این شهروند آبادانی اضافه کرد: بر اثر این حادثه غیرقابل انتظار یک نفر مجروح شد و با تأخیر  یک‌ساعته اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

*صحنه حادثه 2 ساعت به حال خود رها شده بود

وی همچنین عنوان کرد: حدود دو ساعت بعد از حادثه نیز از طرف هیچ نهاد یا ارگانی برای برداشتن جرثقیل نیامده و صحنه حادثه همچنان به حال خود رها شده بود!

دیگر شهروند ساکن منطقه بهار تصریح کرد: مسئولان در قبال این اتفاقات باید جوابگوی مردم باشند زیرا اگر در این حادثه کسی جان خود را از دست داده بود چه می‌شد؟!

وی افزود: در این بارندگی‌ها چه کسی به جرثقیل مجوز داده که به کوچه باریک راه پیدا کند و با وجود وضعیت آسفالت نامطلوب خیابان و کوچه‌های این شهر، چنین حادثه‌ای بیافریند؟

این شهروند آبادانی در پایان از مسئولان شهری خواست با رسیدگی بیشتری نسبت به حل مشکلات شهروندان مناطق مختلف شهری اقدام کرده و اسباب دردسر مردم را حذف کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد