سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار و سربلندی برای خوزستانیها

در پنجمین همایش مسئولان روابط عمومی فرودگاه‌های کشور
فرودگاه آبادان برتر شد

خبرگزاری فارس: در پنجمین همایش مسئولین روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور سیما شیخ رباط، مدیر روابط عمومی فرودگاه آبادان به‌عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.

خبرگزاری فارس: فرودگاه آبادان برتر شد 

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پنجمین همایش مسئولین روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور سیما شیخ رباط، مدیر روابط عمومی فرودگاه آبادان به‌عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.

وی تصریح کرد: این انتخاب در پی بررسی‌های مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور انجام و سرانجام قرعه به نام بهترین و برترین مدیر روابط عمومی در این راستا افتاد.

محمدرضا رضایی ضمن ابراز خرسندی از کسب این عنوان بر جایگاه خطیر و مهم روابط عمومی تأکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان پیام رسانان و زبان سازمان‌ها رسالت بزرگی برعهده دارند.

وی در ادامه اطلاع رسانی دقیق و به موقع و تولید و رشد اخبار روابط عمومی فرودگاه آبادان را در رتبه اول در بین فرودگاه‌های کشور قرار داد.

سیما شیخ رباط  مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی آبادان پیش از این نیز در سال 89 و 90 عنوان برتر در زمینه فعالیت‌های روابط عمومی الکترونیک را کسب کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد