سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار ورزشی برای خوزستان

در مسابقات قهرمانی خوزستان
وزنه‌بردار 5 ساله آبادانی پدیده خوزستان شد

خبرگزاری فارس: امیرحسین دایلی، وزنه بردار نونهال پنج ساله آبادانی با مهار وزنه 22 کیلوگرمی در یک ضرب و 15 کیلوگرمی در دو ضرب به‌ عنوان پدیده خوزستان شناخته شد.

خبرگزاری فارس: وزنه‌بردار 5 ساله آبادانی پدیده خوزستان شد 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدایوب موسوی، نوجوان 16 ساله آبادانی در مسابقات قهرمانی استان خوزستان که در شهرک نفت اهواز برگزار شد، موفق شد در حرکت یک ضرب 140 کیلو گرم را بالای سر ببرد.این وزنه بردار 77 کیلوگرمی آبادانی همچنین موفق شد در حرکت دو ضرب وزنه 170 کیلوگرمی را بالای سر ببرد و رکورد استان را بهبود ببخشد.

در مسابقات استانی امیرحسین دایلی وزنه‌بردار نونهال پنج ساله آبادانی با مهار وزنه 22 کیلوگرمی در یک ضرب و 15 کیلوگرمی در دو ضرب به‌عنوان پدیده استان خوزستان شناخته شد و تحسین حاضران به‌ ویژه سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران که در سالن حاضر بود را برانگیخت.

رضا کاظمی‌نژاد سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در مورد این وزنه‌بردار نونهال اظهار کرد: در چنین سنی سرعت، تکنیک و هوش ورزشکار ملاک است که این نونهال آبادانی ما را متحیر کرد.

*بعید نیست که خوزستان در آینده یکی از سکوهای جهانی را از آن خود کند

رئیس سابق هیئت وزنه‌برداری استان خوزستان نیز ابراز امیدواری کرد که با استعدادی که در استان خوزستان شاهد هستیم و کمک والدین این نونهالان و نوجوانان که خود از قهرمانان سال‌های گذشته این استان هستند، بعید نیست که خوزستان در آینده یکی از سکوهای جهانی را از آن خود کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد