سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی استان

کلاهبردار دو میلیاردو270میلیون ریالی در خوزستان دستگیر شد

اهواز-رییس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری کلاهبردار دومیلیارد و 270میلیون ریالی ودو همدست وی دراستان خبرداد. 

به گزارش سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس در پی شکایت شرکت فولاد خوزستان مبنی بر اختلاس یک میلیارد و 400میلیون ریالی بن کارمندی این شرکت توسط افراد ناشناس رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگااداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس قرار گرفت.
این مقام مسوول بیان داشت: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی وبا بررسی دلایل و مدارک واسناد موجود شرکت فولاد خوزستان تنخواه گردان این شرکت را دستگیر کردند.وی افزود: با انجام بازجویی های فنی وپلیسی و با ارائه مدارک و مستندات بدست آمده متهم که درابتدا منکر هرگونه بزهی بود به بزه انتسابی خود با همدستی سه نفر دیگر به هویت معلوم اعتراف کرد .
رییس پلیس آگاهی خوزستان در ادامه تصریح کرد: درپی اعتراف متهم ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی متهم ردیف اول کارمند شرکت فولاد خوزستان و متهم ردیف دوم وسوم غرفه داران فروشگاه رفاه اهواز را که در نقد کردن بن های شرکت فولاد نقش داشتند را دستگیر کردند.
سرهنگ خواجوی درادامه گفت: متهمان دستگیر شده پس از مشاهده اسناد غیرقابل انکار به همدستی خود با تنخواه گردان شرکت اعتراف واختلاس دو میلیارد و 270میلیون ریال را پذیرفتند.به گفته وی کلیه متهمان این پرونده حسب دستور مقام قضایی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد