سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ماهشهر


زمین لرزه ماهشهر به چند ساختمان روستایی خسارت زد

اهواز - خبرگزاری مهر: مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان گفت: زمین لرزه بامداد شنبه در شهرستان ماهشهر تنها به چند ساختمان روستایی خسارت وارد کرد.

محمدرضا آملازاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: زلزله ای با شدت 3.6 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 2 و 19 دقیقه بامداد روز شنبه شهرستان ماهشهر در استان خوزستان را لرزاند که خوشبختانه هیچ خسارت جانی به همراه نداشت.

وی افزود: البته این زمین لرزه باعث وارد آمدن خسارتهای کوچکی به چند ساختمان در مناطق روستایی شد که چندان قابل توجه نبوده است ولی تاکید کرده ایم در همه روستاهای استان، خانه ها مقاوم سازی شوند تا در برابر زمین لرزه های احتمالی آسیب جدی نبینند.

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد روز شنبه دو زمین لرزه شهرهای ماهشهر و حسینه در استان خوزستان را لرزاند.

شهرستان ماهشهر یکی از شهرستانهای استان خوزستان در جنوب ایران است. مرکز این شهرستان، شهر ماهشهر است. بندر امام خمینی و سربندر از دیگر شهرهای آن هستند. شهر ماهشهر از دو قسمت ماهشهر قدیم و ناحیه صنعتی تشکیل شده‌است. این شهر یکی از قطبهای بزرگ اقتصادی کشور به شمار می‌رود. از یک طرف منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و از طرف دیگر اداره بنادر و کشتیرانی جایگاه ویژه‌ای را به این شهر اختصاص داده‌است.
دومین زمین لزره امروز شهر حسینیه در شهرستان اندیمشک را لرزاند که خوشبختانه تلفات جانی و خسارتی در پی نداشت. این زمین لرزه ساعت شش و 58 دقیقه بامداد امروز به وقوع پیوست و شدت آن 2.1 ریشتر گزارش شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد