سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

خسارت باران در شهرهای خوزستان/ احتمال جاری شدن سیل در استان

اهواز - خبرگزاری مهر: مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان گفت: بارش باران در روزهای اخیر در استان خوزستان باعث به وجود آمدن خسارتهایی در برخی شهرها و زمینهای کشاورزی استان شد.

محمدرضا آملا زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه امسال تا به امروز شاهد بارشهای خوبی بوده ایم که باعث شده زمینهای کشاورزی استان برای کشت پائیزه آماده شوند تا نگرانی کشاورزان در این خصوص به حداقل برسد.

وی افزود: البته بارش شدید باران در دو روز گذشته موجب قطع برق، خسارت به مزارع استان، خسارت به بخش راه و آب گرفتگی شدید معابر در شهرهای مختلف از جمله باغملک، رامهرمز، لالی، مسجد سلیمان، ایذه و اندیکا شده است.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان با اشاره به اینکه براساس پیش بینی انجام شده احتمال جاری شدن سیل در استان وجود دارد، افزود: تمامی فرمانداری های استان برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی در آماده باش کامل هستند.

آملازاده تصریح کرد: آماده باش برای کمک رسانی به روستاهای در معرض خطر و جلوگیری از تردد وسائل نقلیه در مسیرها و راه هایی که امکان آب گرفتگی شدید دارند از اقدامات ستاد بحران در استان است.

وی افزود: میزان خسارت وارد شده به بخشهای مختلف هنوز مشخص نشده است ولی این خسارتها در دست بررسی است.

بر اساس اعلام هواشناسی استان خوزستان میانگین بارش باران در روزهای پنج شنبه و جمعه در استان را 25 میلیمتر است. شهر دهدز با 53.7 میلیمتر و آبادان با 3.3 دهم میلیمتر به ترتیب بیشترین و کمترین میزان بارندگی را در استان داشتند.

بارندگی ها تا یکشنبه در استان ادامه دارد و پیش بینی می شود، موج جدید بارندگی ها از دوشنبه مجددا در استان فعال شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد