سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش اداره هوا شناسی خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان:طوفان در راه است

بارش مجدد باران از امشب در خوزستان 

نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی خوزستان نشان دهنده شکل‌گیری مجدد خط ناپایدار در استان است و از امشب لغایت اواخر فردا شب در استان شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه خواهیم بود.


مدیرکل هواشناسی خوزستان از بارش مجدد باران در استان خبر داد و گفت: وزش بادهای شدید از ساعات پایانی امشب آغاز می‌شود.

مسعود دهملایی اظهار داشت: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی خوزستان نشان دهنده شکل‌گیری مجدد خط ناپایدار در استان است و از امشب لغایت اواخر فردا شب در استان شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود حجم بارش‌ها بیشتر در مناطق جنوبی و شهرهای ساحلی استان باشد ولی در همه شهرهای استان بارش خواهیم داشت.

دهملایی تاکید کرد: خط ناپایدار لایه میانی جو طی امروز و فردا بر روی استان تاثیرگذار خواهد بود و سبب بارش باران، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه به ویژه در مناطق جنوبی استان خواهد شد که این وضعیت تا اواخر وقت فردا به طول خواهد انجامید.

وی افزود: آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود و انتظار تداوم این وضعیت تا اواخر وقت فردا وجود دارد.

دهملایی تاکید کرد: وضعیت هوا، نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار باران و رعد و برق، جهت باد جنوب شرقی تا جنوب غربی، سرعت باد 20 تا 40 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 55 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مدیر‌کل هواشناسی خوزستان افزود: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 24.6 و دهدز با 4.1 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد