سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش وارده

من که هستم؟ (حتما بخوانید)

من همراه همیشگی شما هستم.آری، من بزرگ ترین یاور،دوست و سنگین ترین بار شما هستم!
من شما را به جلو هل میدهم و یا به زیر میکشم و شکست می دهم.من به طور کامل به فرمان شما هستم.نیمی از آنچه را به به انجام میرسانید، میتوانید به من محول کنید!من قادرم آن را به سرعت و به درستی انجام دهم. به راحتی کنترل نمیشوم ولی اگر با قاطعیت با من رفتار کنید،به راحتی اداره میشوم.
به من نشان دهید میخواهید کاری دقیقاً چه طور انجام گیرد،پس از کمی آموزش آن را به طور خودکار انجام میدهم.من خادم همهء افراد بزرگ هستم و نیز متاسف از همهء ناکامی ها؛چرا که شکست خوردگان را من چنین کرده ام....من ماشین نیستم،گرچه با دقت ماشین و نیز هوش انسان کار می کنم.شما ممکن است مرا برای بهره مند شدن به کار اندازید،یا متوجه ویرانی سازید؛برای من فرقی ندارد!
مرا بپذیر، آموزشم بده و با من قاطع باش ،
آنگاه من دنیا رابه پای تو می ریزم؛ولی اگر با من سهل گیر باشید،من شما را نابود میکنم.این قانون من است!
من که هستم؟
((من عادت هستم.))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد