سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در استان

ادامه تغییرات مدیریتی در مناطق نفتخیز جنوب/ دو انتصاب جدید انجام شد
اهواز - خبرگزاری مهر: در ادامه تغییرات در بزرگترین شرکت تولید نفت ایران، مدیرعامل این شرکت دو مدیر ارشد دیگر را جابه جا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اینکه حدود دو ماه قبل حمید بورد جانشین هرمز قلاوند در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان مدیرعامل شد، تغییرات مدیریتی را در دستور کار خود قرار داد که جالب تمام آنها رخ دادن در روزهای چهارشنبه یعنی قبل از تعطیلات روز های پنج شنبه و جمعه در شرکتهای نفتی است.

در ادامه این تغییرات که اغلب آنها در اختیار رسانه های هم قرار نمی گرفت روز چهارشنبه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، عبدالامیر حویزاوی را به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب منصوب کرد. بورد در این حکم از تلاشهای پرویز زکی، مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب، قدردانی کرد.حویزاوی پیش از این به عنوان مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب فعالیت می کرد.
شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب، یکی از شرکتهای تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که در اواخر سال 1382تاسیس شد. این شرکت، تعمیرات اساسی تاسیسات، تجهیزات و انواع ماشینهای فرآیندی بالای چهار هزار اسب بخار از جمله انواع توربینهای گازی مورد استفاده در صنعت نفت را به عهده دارد.

در حکمی دیگر از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، محمد نریمیسازاد نیز به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات رفاهی نفت منصوب شد. بورد در این حکم از زحمات و تلاشهای احمد جایگران قائدی در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد
نریمیسازاد دانش آموخته کارشناسی مدیریت بازرگانی است و از سال 1363 تا کنون در مناطق نفتخیز جنوب مشغول فعالیت است.شرکت خدمات رفاهی نفت نیز یکی از شرکتهای تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که با هدف پشتیبانی از عملیات تولید نفت و گاز به منظور برنامه ریزی، اجرا، نظارت و کنترل صحیح انجام عملیات غیر صنعتی و ارائه خدمات به موقع و کارآمد و سرعت بخشیدن به خدمات مطلوب برای کارکنان و خانواده های آنان انجام وظیفه می کند.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با ظرفیت تولید روزانه بیش سه میلیون بشکه نفت خام بزرگترین تولید نفت خام کشور محسوب می‌شود. این شرکت با بیش از 60 میدان هیدروکربوری بزرگ و کوچک در گستره 400 هزار کیلومتر مربع از استان بوشهر تا شمال خوزستان، حدود 80 درصد نفت خام و 16 درصد گاز کشور را تولید می‌کند. میدان‌های بزرگی مانند اهواز، گچساران، مارون، آغاجاری، کرنج ، پارسی و بی بی حکیمه تحت نظارت این شرکت قرار دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد