سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان

استاندار خوزستان عنوان کرد:

در این صورت شروع ساعت کاری از روز شنبه تا چهارشنبه 6:45 دقیقه و پایان کار اداری نیز 15:15 دقیقه خواهد بود. این افزایش ساعت کاری تبعاتی به همراه دارد، از جمله این تبعات بحث ناهار کارمندان است که باتوجه به وضع موجود اعتبارات...

استاندار خوزستان گفت: تعطیلی پنجشنبه ها در شرایط فعلی و با وضع اعتبارات جاری امسال دستگاه ها تقریبا امکان پذیر نیست.

سید جعفر حجازی ظهر پنجشنبه در حاشیه شورای اداری استان خوزستان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع تعطیلی پنجشنبه ها باید به صورت کشوری اعمال شود و تعطیلی تنها در یکی دو استان کشور امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه در این زمینه وحدت رویه در تمام استانها مورد تاکید است، افزود: از سویی قانون هفته ای 44 ساعت کار برای کارمندان مکلف کرده در حالیکه تعطیلی پنجشنبه ها کاهش این ساعتها را در پی دارد.
حجازی با اشاره به ضرورت تغییر ساعت کاری در صورت تعطیلی پنجشنبه ها، افزود: در این صورت شروع ساعت کاری از روز شنبه تا چهارشنبه 6:45 دقیقه و پایان کار اداری نیز 15:15 دقیقه خواهد بود.
وی با بیان اینکه این افزایش ساعت کاری تبعاتی به همراه دارد، گفت: از جمله این تبعات بحث ناهار کارمندان است که باتوجه به وضع موجود اعتبارات که بسیاری از دستگاههای اجرایی حتی توان پرداخت اضافه کاری و دیگر حقوق و مزایای کارمندان را ندارند، امکانپذیر نیست.
استاندار خوزستان در خصوص تعطیلی در اصفهان گفت: تعطیلی پنجشنبه ها تنها در شهر اصفهان اجرایی شد که با توجه به مشکلات پیش آمده دیوان عدالت اداری نسبت به موضوع تعطیلی پنجشنبه ها مخالفت کرده است.حجازی نظرسنجی های صورت گرفته در خصوص تعطیلی پنجشنبه ها را به منظور سنجش آمادگی دستگاههای اجرایی عنوان کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد