سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش اداره هوا شناسی خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان:

بارش باران در خوزستان هیئت‌های مذهبی را غافلگیر کرد

خبرگزاری فارس: از ساعتی پیش بارش بی‌امان باران در شهرهای شمالی خوزستان باعث غافلگیری مردم شده است.

خبرگزاری فارس: بارش باران در خوزستان هیئت‌های مذهبی را غافلگیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان، بارش باران در شهرهای شمالی استان از ساعتی پیش باعث آبگرفتگی معابر و ترافیک شدید در سطح شهرها شده است و در برگزاری مراسم هیئت‌های مذهبی در این شهرها اختلال ایجاد کرده است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی استان خوزستان نشان دهنده ورود و استقرار سامانه ناپایداری طی امروز، فردا و یکشنبه در استان است که باعث بارندگی، رعد و برق، وزش تندباد و احتمال بارش تگرگ طی این روزها خواهد شد.

مسعود دهملایی افزود: این وضعیت در مناطق مرتفع و کوهستانی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی استان و مواج بودن شمال خلیج فارس طی این ایام وجود دارد.

وی تأکید کرد: با توجه به وجود خط ناپایدار لایه میانی جو تا روز سه شنبه به تناوب انتظار بارش‌های باران را در استان خواهیم داشت و در سطح زمین تغییرات فشار هوا سبب وزش بادهای شدید در استان طی امروز تا صبح فردا خواهد شد.

دهملایی افزود: وضعیت هوا، نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار باران و رعد و برق خواهد بود.

وی تأکید کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با 26.6 و دهدز با 9.3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند و در شب و روز آینده حداکثر دمای اهواز به 20 و حداقل به 17 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد