سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی استان

بیش از 314کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان کشف شد

اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف و ضبط 314کیلو و 615گرم انواع مواد مخدر در آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا ، سردار سرتیپ ˈمحمدرضا اسحاقیˈ افزود: این مقدار مواد مخدر توسط ماموران پلیس در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل محسوس و غیرمحسوس مسیر تردد خودروها کشف و ضبط شده است.
وی گفت: این مواد مخدر شامل 294کیلو و 60گرم تریاک ، 17کیلو و 97گرم حشیش و مقدار دو کیلو و 45گرم سایر مواد مخدر بوده است.فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه گفت: در این ارتباط دو باند بزرگ مواد مخدر منهدم و تعداد 434 نفر دستگیر و چند خودرو متعلق به سوداگران مرگ نیز توقیف شد.در سال جاری حدود 5/1 تن مواد محدر از سوداگران مرگ در خوزستان کشف و ضبط شده است.ک/2

ورود غیرمجاز اتباع عراقی از مرزهای مجاز برای سفر به مشهد
مدیرکل امور مرزی استانداری خوزستان: قاچاقچیان از مرزهای غیرمجاز وارد می‌شوند
اجتماعی 12:5:43 1391/09/02

919-2214-5 کد خبر

مدیرکل امور مرزی استانداری خوزستان گفت: بیشتر اتباع عراقی که به صورت غیرمجاز وارد خاک کشور می‌شوند، به قصد زیارت امام رضا(ع) دست به این کار می‌زنند. عبدالرحیم ناطقی در گفت‌وگو باخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ با بیان این که مسافران عراقی غیرمجاز توسط نیروهای مرزبانی ایران طرد می‌شوند، اظهار کرد: عبور غیرمجاز اتباع عراقی از مرزهای خوزستان گاهی اتفاق می‌افتد که با آنها برخورد شده و اجازه ورود به خاک کشور به آنها داده نمی‌شود.

وی افزود: کسانی که از مرزهای مجاز اقدام به گذر غیرمجاز می‌کنند،‌ معمولا افرادی هستند که نادانسته این کار را می‌کنند و قصد زیارت حرم امام رضا(ع) را دارند. این افراد بدون ویزا و گذرنامه برای ورود به کشور ایران اقدام می‌کنند. ناطقی گفت: افرادی که برای مقاصد دیگر و قاچاق قصد ورود به خاک کشور را دارند معمولا از مرزهای غیرمجاز اقدام می‌کنند که این افراد در صورت مشاهده دستگیر و با آنها برخورد می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد