سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

موسوی:

شرایط سخت اعتباری مانع از فعالیتهای عمرانی در خوزستان نشود

اهواز- خبرگزاری مهر: نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت نامناسب بودجه کشور و شرایط سخت اعتباری نباید مانع از انجام فعالیتهای عمرانی و رفع مشکلات استان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید شکر خدا موسوی ظهر پنجشنبه در شورای اداری استان خوزستان، اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان خوزستان طی ماههای گذشته با برگزاری جلسات متعدد برنامه ریزی های ویژه ای به منظور رفع مشکلات استان داشته است.

وی با اشاره به اینکه رفع دغدغه مردم و حل مشکلات موجود مهمترین اولویت است، گفت: از وضعیت بودجه کشور و کاهش اعتبارات عمرانی اطلاع داریم اما این وضعیت و شرایط سخت نباید مانع خدمت رسانی به مردم شود و ضرورت های استان باید پیگیری شوند.
موسوی به اقدامات انجام شده در خصوص پروژه های آبرسانی و طرح غدیر اشاره کرد و گفت: دغدغه اصلی نمایندگان مجلس انتقال آب از سرشاخه های کارون و طرح بهشت آباد است که در این راستا جلسات متعدد با وزیر نیرو برگزار شده و نتیجه نهایی در جلسه آتی مجمع نمایندگان اعلام می شود.
وی همچنین از پیگیریهای صورت گرفته در راستای حل مشکلات کشاورزان خبر داد و افزود: به این منظور مقرر شده بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از خوزستان شخصا مشکلات کشاورزان را مشاهده و پیگیری کنند.
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از سویی به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های استان و تخصیص اعتبارات مناسب برای خوزستان در لایحه بودجه 92، تیمی از مرکز پژوهش های مجلس و نمایندگان کمیسیون های تخصصی تشکیل می شود.  وی گفت: این تیم در سفر به خوزستان به صورت میدانی آخرین وضعیت پروژه ها را بازدید و بررسی می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد