سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

دزفول میزبان مسابقات کشوری سوارکاریورزشی  11:38:58 1391/09/01

919-481-5 کد خبر
 

شهرستان دزفول در دی و بهمن‌‌ماه امسال میزبان مسابقات کشوری سوارکاری است.علیرضا پنبه‌زن رییس هیات سوارکاری دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: دزفول در دی و بهمن ماه به مدت شش هفته میزبان مسابقات کورس کشوری اسب‌های اصیل عرب خوزستان، خواهد بود.وی ادامه‌داد:‌ این رقابت‌ها به میزبانی استان‌های خوزستان، تهران و یزد در مسافت‌های 1000، 1600 و 2200 متر برگزار می‌شود.رییس کمیته کورس هیات سوارکاری خوزستان خاطرنشان‌کرد: مسابقات مقدماتی کورس استان نیز طی روزهای 10، 17 و 24 آذرماه به ترتیب در شهرستان‌های اهواز، آبادان و شادگان با حضور بیش ‌از 40 راس اسب برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در دی ماه نیز به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت.وی بیان‌کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، آمادگی تیم استان برای شرکت در رقابت‌های کشوری است. همچنین ترویج و توسعه سوارکاری که مورد تاکید پیامبر اکرم (ص) که فرموده‌اند "سوارکاری، شنا و تیراندازی را یاد بگیرید و به فرزندانتان نیز آموزش دهید." از دیگر اهداف برگزاری این رقابت‌ها می‌باشد.

 

هافبک تیم فوتبال نفت آبادان:
هیچ درگیری با دایی صورت نگرفت / بازیکن راه‌آهن قصد تحریک بازیکنان را داشت

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص صحنه درگیری نیمکت این تیم و راه‌آهن تهران گفت: من در این صحنه حاضر شدم تا مانع درگیری رضا خالقی‌فر و اخراجش شوم که همگان بر این باورند که من با علی دایی دهان به دهان شدم.

خبرگزاری فارس: هیچ درگیری با دایی صورت نگرفت / بازیکن راه‌آهن قصد تحریک بازیکنان را داشت

سیامک کوهنورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در خصوص درگیری خود با بازیکن تیم راه‌آهن تهران در بازی اخیر مقابل این تیم اظهار کرد: بازی مقابل راه‌آهن تهران برای ما حساسیت بالایی داشت و ما نیاز مبرم به برد داشتیم، در ضمن راه‌آهن تیمی نبود که شکست بخورد.

وی افزود: پس از دریافت گل نخست، دروازه‌بان تیم راه‌آهن مدام خود را بر روی زمین می‌انداخت و موجب توقف بازی می‌شد و در پاسخ اعتراض ما می‌گفت کشاله رانم مشکل دارد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: من 10 سال است که فوتبال بازی می‌کنم، اگر این بازیکن مصدوم بوده اصلاً چرا بازی کرده است.

وی اضافه کرد: این بازیکن بارها گاه و بی‌گاه سر هر برخوردی خود را نقش بر زمین می‌کرد و در نهایت موجبات اوقات تلخی بازیکنان تیم نفت آبادان را نیز برانگیخته بود.

کوهنورد تصریح کرد: به همین دلیل من سر این دروازه‌بان فریاد کشیدم که با دخالت پیروز قربانی، دیگر بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن تهران حرف‌هایی رد و بدل شد.

وی ادامه داد: من برخورد پیش آمده را تکذیب نمی‌کنم، حتی برخورد فیزیکی هم داشتیم اما این موضوع موجب نشد تا به همدیگر بی‌احترامی کنیم.

این بازیکن آبادانی در مورد صحنه درگیری با نیمکت تیم فوتبال راه‌آهن تهران نیز عنوان کرد: در آن صحنه رضا خالقی‌فر، بازیکن نفت آبادان به طرف نیمکت تیم مقابل رفت تا جواب جهانگیر عسکری، بازیکن این تیم را که از روی نیمکت مدام توهین می‌کرد، بدهد.

وی بیان کرد: رضا خالقی‌فر، یک کارت زرد داشت و بازیکن نیمکت نشین راه‌آهن هم با حرکاتش قصد تحریک بازیکن ما را داشت تا از زمین اخراج شود.

کوهنورد ادامه داد: من نیز در این صحنه حاضر شدم تا مانع درگیری خالقی‌فر و در نهایت اخراجش شوم که همگان بر این باورند که من با علی دایی دهان به دهان شدم که اصلاً چنین چیزی نیست.

وی گفت: علی دایی بزرگ ماست و من حتی روی ایشان هم مستقیماً نگاه نمی‌کنم چه برسد به اینکه بخواهم با ایشان بحث کنم یا اینکه صدایم را بالا ببرم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور مهمان تیم فوتبال راه‌آهن تهران بود که در این دیدار با حساب دو بر یک مغلوب شاگردان علی دایی شد. 

 

 

 

با شرکت 140 نفر
اهواز میزبان جودوکاران کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودوی خوزستان گفت: سوم و چهارم آذرماه آزمون کشوری ارتقاء دان یک تا چهار در اهواز برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: اهواز میزبان جودوکاران کشور است 

حسین سعدالله خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: سوم و چهارم آذر ماه سال‌جاری، جودوکارانی از خوزستان و دیگر استان‌های کشور برای شرکت در آزمون جودو به اهواز می‌آیند.

وی عنوان کرد: این دوره از آزمون‌ها با حضور سه مدرس انتخاب شده توسط فدراسیون برگزار می‌شود.

رئیس هیئت جودوی خوزستان درباره وضعیت خوابگاه شرکت کنندگان آزمون اظهار داشت: حدود 140 نفر در این آزمون شرکت می‌کنند که بیشتر آن‌ها از خوزستان هستند و نیازی به خوابگاه ندارند. اما با این وجود، تعمیرات خوابگاه مجموعه ورزشی قدس اهواز مدتی است به پایان رسیده و کسانی که از شهرهای دورتر و دیگر استان‌ها می‌آیند، در این خوابگاه مستقر می‌شوند.

وی تصریح کرد: هیئت از شرکت کنندگان در این آزمون ورودی نمی‌گیرد و هدف از گرفتن میزبانی این آزمون، ارتقاء دان جودوکاران خوزستانی بود، چرا که برای رفتن به استان‌های دیگر باید هزینه می‌کردند ولی وقتی که آزمون در استان خودشان برگزار شود کمتر هزینه می‌کنند.

سعدالله خانی در ادامه گفت: حدود چهار ماه به دنبال گرفتن میزبانی این دوره بودیم و بالاخره موفق شدیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد