سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان

استاندار خوزستان مطرح کرد
یافتن روش‌های جدید جذب سرمایه‌گذار خارجی

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: با توجه به تحریم‌ها و مشکلات سرمایه‌گذاری، باید در ایجاد روش جدید جذب سرمایه‌گذاران خارجی تلاش شود.

خبرگزاری فارس: یافتن روش‌های جدید جذب سرمایه‌گذار خارجی 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: با وجود تحریم‌ها، اما هنوز هم هستند سرمایه‌گذاران خارجی که تمایل به سرمایه‌گذاری در خوزستان دارند.

حجازی با تاکید بر استفاده از روش‌های جدید در جذب سرمایه‌گذار خارجی، گفت: هم اکنون سرمایه‌گذاران خارجی تمایل به داشتن شریک داخلی دارند از این رو باید روندی برای این منظور شناسایی شود تا کار را بهتر دنبال کنیم.

استاندار خوزستان با یادآوری اهمیت به روز بودن بانک‌ها، تصریح کرد: برای جلوگیری از ایجاد تعلل در فرایند کار بهتر است که بانک‌ها هر هفته آمار پرونده‌های خود را داشته باشند.

وی اظهار کرد: باید آمار همه پرونده‌ها را داشته باشیم و بدانیم چه کسی پرونده‌اش هنوز گیر کرده است؛ بهتر است هر دو هفته یک بار کل بخش صندوق بررسی شود تا اگر ایرادی بود اصلاح کنیم.

رئیس ستاد سرمایه‌گذاری خوزستان خطاب به اعضای این ستاد گفت: هم سرمایه‌گذار باید شما را از آخرین وضعیتش باخبر سازد و هم شما باید در جلسه آخرین موضوعات را مطرح کنید.

حجازی همچنین گفت: سازمان‌هایی که می‌خواهند طرح‌هایی را به سرمایه‌گذاران خارجی ارائه دهند طی دو هفته آینده طرح‌های خود را به سازمان اقتصاد و دارایی استان ارسال کنند.

وی با بیان اینکه باید مراقب برخی از سرمایه‌گذاران باشیم، افزود: برخی از سرمایه‌گذاران بدون انجام دادن کوچک‌ترین کاری، سعی در تصرف زمین‌ها دارند که باید با آن‌ها را شناسایی کنیم.

به گزارش فارس، در استان خوزستان طرح‌های سرمایه‌گذاری شده از سال 86 تاکنون هنوز به پایان نرسیده است. تا‌کنون 280 میلیارد تومان در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی در استان سرمایه‌گذاری شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد