سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار آب و هوای خوزستان

بارش باران در خوزستان متوقف می شود
اهواز- خبرگزاری مهر: مدیر کل هواشناسی استان خوزستان از توقف بارش باران در استان خوزستان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.

مسعود دهملایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تداوم تاثیر خط ناپایدار لایه میانی جو برای شبانه روز آینده انتظار وقوع ناپایداری ها به شکل رگبارهای پراکنده و احتمال رعد و برق تا عصر امروز  پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه با عبور سیستم باران زا از منطقه و غربی شدن جریانات سطح زمین بتدریج با آسمانی تا قسمتی ابری مواجه خواهیم شد، افزود: به این ترتیب روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در خوزستان باران نخواهیم داشت.
 
دهملایی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی پیش بینی می شود بارندگی های بعدی در استان خوزستان در روزهای جمعه و شنبه صورت گیرد.
 
وی در خصوص وضعیت جوی استان طی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته آغاجاری و امیدیه با 27 و دهدز با 7 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط گزارش شده‌اند.
 
مدیر کل هواشناسی استان خوزستان وضعیت هوا را نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق و مه عنوان کرد و گفت: جهت باد  شمال غربی گاهی جنوب شرقی و سرعت باد20 تا 35 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.
 
وی  ماکزیمم سرعت باد را 50 کیلومتر در ساعت اعلام کرد و افزود: حداکثر دمای اهواز در 24 ساعت آینده به 20 و حداقل به 13 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد