سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

نماینده اهواز:
آمار بیکاری فعلی در شان خوزستان نیست

اقتصادی  9:35:4 1391/09/01
919-474-5 کد خبر
RSS :: پرینت

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه پروژه‌های عمرانی استان به دلیل عدم بودجه و اعتبارات، نیمه‌تمام مانده‌اند و مسکن‌مهر هم از این موضوع مستثنی نیست.

سیدشکرخدا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان، اظهارکرد: در حال حاضر مسکن‌مهر شهرهای جدید شیرین‌شهر و رامین به صورت دست و پا شکسته به جلو می‌رود، اما با این حال انتظار می‌رود سرعت روند اجرایی طرح‌ها بیشتر شود.

وی در خصوص وضعیت اشتغال استان نیز افزود: نمی‌خواهم همه صحبت‌هایی که در زمینه اشتغال می‌شود را رد کنم اما باید بگویم که آن چه که روی کاغد نوشته می‌شود با آن‌چه در عمل اجرا می‌شود، فاصله زیادی دارد.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان عنوان‌کرد: زمینه ایجاد اشتغال در استان فراوان است و لذا اگر یک تکانی به خود دهیم و ارتقاء شغلی ایجاد شود، قطعا در طول چند ماه بیش از سه هزار شغل ایجاد خواهد شد.

وی ادامه‌داد: باید کاری کنیم که زمینه ورود جوانان در شرکت‌ها و ارگان‌ها فراهم شود و افرادی که سن آن‌ها بالا است و در شرکت‌های مشغول به‌کار هستند باید هرچه سریع‌تر بازنشسته شوند.

موسوی درباره وضعیت اشتغال استان گفت: متاسفانه وضعیت اشتغال استان مناسب نیست و با وجود قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی که در استان وجود دارد، در شان خوزستان نیست که آمار بیکاری آن به میزان فعلی باشد و باور کردنی نیست که آمار بیکاری استان 30 درصد باشد.

وی خاطرنشان‌کرد: یکی‌دیگر از معضلات بیکاری استان به‌کارگیری نیروهای غیربومی است؛ هر چند طی صحبتی که با وزیر نفت داشتیم قرار بر این شد که 50 درصد کارکنان مناطق نفت‌خیز از نیروهای بومی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد