سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

نماینده ولی فقیه و استاندارخوزستان کشتارمردم غزه را محکوم کردند

اهواز-استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه دراستان سه شنبه با صدور پیام مشترکی حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه وکشتارمردم بی دفاع این شهررا محکوم کردند.

دراین پیام که یک نسخه ان به ایرنا نمابرشده ، آمده است: ˈبار دیگر رژیم وحشی اشغالگر قدس در آستانه ماه محرم با حمله ددمنشانه به سرزمین مظلوم غزه ، خون صدها مسلمان بی دفاع را بر زمین ریخت و قلوب همه مسلمین را به درد آورد .

در ماجرای غم انگیز انسانی غزه ، سکوت مجامع بین المللی و بخصوص کشورهای مسلمان و بویژه دولت های عربی منطقه بسیار تأسف بار است و تأسف بیشتر این است که بجای مقابله با رژیم صهیونیستی تمام همت و توان خود را صرف مسلح نمودن تروریست های معارض سوریه نموده اند .

اشغالگران قدس که در جریان جنگ بیست و دو روزه با چشیدن طعم شکستی فضاحت بار ناتوانی خود را در مقابله با رزمندگان مسلمان مقاومت فلسطین و دلیر مردان شجاع حماس دریافته بودند با استیصال و زبونی کودکان و زنان بی دفاع غزه را هدف بمب ها و موشک های خود قرار دادند و صدها تن را به خاک و خون کشیدند ، غافل از اینکه در ماهی دست به چنین جنایتی زده اند که پیام روشن آن پیروزی خون بر شمشیر است .

این حملات وحشیانه قبل از اینکه صحنه نمایش قدرت باشد نشانه ضعف و اضمحلال است و بیانگر این حقیقت است که اسرائیل برای فرار از مرگ دست به خودکشی می زندˈ.

درادامه این پیام آمده است : ˈ صهیونیست های جنایتکار ، بهتر است قبل از فرا رسیدن روزی که صبر دنیا به سرآید و موج خشم و کینه ملت ها ، آنها را درهم پیچید ، بجای آدم کشی در سرزمین و خانه دیگران به ترور و تجاوز پایان دهند. مسلما ً دنیای بدون اسرائیل نوید بخش صلح و برادری و برابری خواهد بود . اسرائیل رفتنی است و فلسطین برای فلسطینیان باقی خواهد ماندˈ.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد