سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از خرمشهر

خرمشهر فقط یک بیمارستان دارد/ کمبود پزشک و متخصص غوغا می کند
خرمشهر- خبرگزاری مهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: درآمدزایی بیمارستان ولیعصر خرمشهر به عنوان تنها بیمارستان فعال این شهرستان مناسب نبودده و به هیچ وجه جوابگوی هزینه های جاری آن نیست.

فرشید بهشتی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بیمارستان ولیعصر 220 تخت داشته که از این تعداد 164 تخت آن فعال است. همچنین ماهانه حدود هزار تا یک هزار و 300 بستری و بین 400 تا 500 عمل جراحی در این بیمارستان انجام می گیرد.

بهشتی تصریح کرد: در زمان حاضر کمبود پزشک، جراح عمومی و متخصص و نبود تجهیزات پزشکی کافی در این شهر و بیمارستان غوغا می کند و مانع گسترده تر کردن فعالیتهای عمده این بیمارستان شده است.

وی با اشاره به کمبود پزشک متخصص زنان و زایمان، جراح عمومی، قلب و رادیولوژی یادآورشد: اخیرا یک متخصص زنان و زایمان به جمع پزشکان متخصص خرمشهر افزوده شده که انتظار می رود در آینده ای نه چندان دور این مشکلات را به شکل کامل برطرف کنیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از فعالیت 35 پزشک عمومی و 30 متخصص در این شهر خبر داد و ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اصلی ترین دغدغه کارکنان شبکه بهداشت و درمان خرمشهر است.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان خرمشهر گفت: 13 مرکز بهداشتی و درمانی در خرمشهر فعال هستند که شش مرکز آن روستایی و مابقی شهری هستند.
 
بهشتی از 21 خانه بهداشت، آموزشکده بهروزی و ستاد مرکز بهداشت به عنوان سایر واحدهای زیر مجموعه شبکه بهداشت و درمان خرمشهر نام برد.

به گفته وی، پنج پایگاه فوریتهای پزشکی (سه تا جاده ای و دوشهری) و هشت آمبولانس نیز در جهت ارائه خدمات به شهروندان مهیا است.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان خرمشهر  ابراز امیدواری کرد: تا با توجه به مستقل شدن دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان کمبودها به حداقل برسد.

وی در پایان با اشاره به اورژانس بیمارستان ولیعصر خرمشهر گفت: هر چند که فضایی در این بیمارستان به عنوان اورژانس معرفی شد اما تا زمانی که تجهیزات کامل در اختیار نباشد این بخش افتتاح نشده محسوب می شود.

بهشتی افزود: در این خصوص قولهایی از سوی مسئولان مختلف داده شده و چنانچه اعتبار لازم تخصیص یابد با تجهیز کامل اورژانس آن را افتتاح می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد