سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از هفتکل

برای وام های زیر ده میلیون تومان تنها به یک ضامن معتبر نیاز است.این حرف آقای رئیس کل بانک مرکزی است که بارهای بار از رسانه های مختلف منتشر شد و مردم همه آن را شنیده اند.
به گزارش هفتکل نیوز، طبیعی است مردم هم انتظار دارند که وقتی دستوری از شخص اول یک مجموعه صادر می شود، تمامی زیر مجموعه موظف به اجرای آن باشند.در بیشتر بانک های کشور این بخشنامه نادیده گرفته شده و مردم را دچار سر درگمی کرده است. از بانک های دولتی گرفته تا موسسه های خصوصی و ... همه در اعطای وام، مشتریان خود را مورد بی مهری قرار می دهند.
همه بانک های هفتکل به جز یکی از آنها ، مشکلات زیادی پیش پای وام گیرنده به وجود می آورند و برای دادن یک وام زیر ده میلیون تومانی، غیر از دریافت یک سفته و چک و بعضاً گواهی کسر حقوق از شخص وام گیرنده، حضور دو ضامن معتبر و ارائه چک ضمانتی و ... از آنها را لازم اعلام کرده و در صورت فراهم نشدن این شرایط ، از اعطای تسهیلات به متقاضیان خودداری می کنند.چنانچه مسئولان نظارتی بخواهند می توانند بصورت تصادفی و سرزده از یکی از بانک های هفتکل بازدید کرده و پرونده تسهیلات اعطایی چند وقت اخیر را مشاهده کنند آن وقت خواهند دید به حرف های آقای بهمنی(رئیس کل) عمل نمی شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد