سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش اداره هواشناسی از آب و هوای خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد
بارش شدید باران از اواخر وقت فردا در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از بارش شدید باران از اواخر وقت فردا در خوزستان خبر داد و گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و روان شدن سیلاب نیز وجود دارد.

خبرگزاری فارس: بارش شدید باران از اواخر وقت فردا در خوزستان 

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی و  خروجی مدل‌های پیش‌بینی عددی هواشناسی خوزستان نشان دهنده‌ ورود سیستم بارش‌زایی از اواخر روز یکشنبه لغایت صبح روز سه شنبه در استان خوزستان است.

وی افزود: از اواخر وقت روز یکشنبه بارش باران و رعد و برق، وزش باد قابل ملاحظه، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مواج شدن سواحل خلیج فارس به ویژه در روز دوشنبه وجود خواهد داشت.مدیر کل هواشناسی خوزستان  خاطر نشان کرد: در لایه میانی جو تا اوایل روز یکشنبه استان خوزستان در دامنه امواج پایدار قرار گرفته است و پس از آن خط ناپایدار لایه میانی جو سبب افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد در روز دوشنبه در استان می‌شود.

وی درباره شرایط جوی استان تاکید کرد: آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با مه رقیق صبحگاهی به ویژه در مناطق مرتفع استان و وزش باد همراه خواهد بود.

دهملایی خاطر نشان کرد: وضعیت هوا، صاف تا کمی ابری همراه با مه رقیق جهت باد، شمال غربی سرعت باد، 10 تا 30 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 35کیلومتر در ساعت خواهد بود.وی تاکید کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با 25.3 و دهدز با 8.3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد