سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اندیمشک

شهردار اندیمشک خواستار تشکیل ستاد بحران در این شهرداری شد

دزفول- شهردار اندیمشک گفت: برای کمک به حل مشکلات مالی این شهرداری با 200 میلیارد ریال بدهی تشکیل ستاد بحران ضروری است.

 

ˈعبدالرحیم چگلهˈ روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری اندیمشک 100میلیارد ریال بابت حقوق معوقه وبیمه بازنشستگان ،70 میلیارد ریال مطالبات پیمانکاران و مبالغ دیگری به شاکیان از شهرداری بدهکار است.وی وضعیت املاک و دارایی های این شهرداری را اسفبار خواند و گفت:در سالهای گذشته تمام املاک و زمین های متعلق به شهرداری به فروش رفته است.

شهردار اندیمشک تصریح کرد:با توجه به پرونده های موجود علیه این شهرداری در دستگاه قضایی در صورتیکه دادگستری اجازه مصادره اموال را صادر کند ،شهرداری اندیمشک پلمپ خواهد شد.وی گفت:پیمانکاران برای وصول مطالبات خود از شهرداری تاکنون چند بار تجمع کرده اند.

چگله وضعیت نیروهای شاغل در شهرداری اندیمشک را مناسب ندانست و گفت:نیروی غیر متخصص و ناکارآمد زیادی به صورت غیر قانونی در این شهرداری استخدام شده که این ساختار باید اصلاح شود.
وی گفت:با توجه به وضعیت بحرانی شهرداری اندیمشک استفاده شخصی از خودروهای شهرداری در ساعات غیر اداری ممنوع شده و دستور بازگشت سی نفر از نیروهای مامور به خدمت این شهرداری که در سایر ادارات مشغول بکار می باشند صادر شده است.

شهردار اندیمشک در این گفت و گوی اختصاصی با ایرنا به مشکل توسعه نامتوازن شهر اندیمشک اشاره کرد و گفت: آسفالت نشدن مناطقی از شهر و وضعیت غیر بهداشتی کانال های روباز ناشی از توسعه نامتوازن شهر بوده که کار ساماندهی آنها در دست پیگیری است.وی گفت:شهرداری اندیمشک برای عبور از بحران فعلی نیازمند تعامل و همکاری بیشتر مردم و مسوولان سایر دستگاههای اجرایی است.
چگله هفته پیش به سمت شهردار اندیمشک منصوب شد.7281/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد