سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش اقتصادی

از سوی اداره کل استاندارد
15 محصول در خوزستان توقیف شد

خبرگزاری فارس: کارشناس حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان گفت: کارشناسان این اداره کل 15 محصول مختلف را به علت جعل نشان استاندارد، ایمن نبودن و نیز کیفیت پایین و عدم رعایت استانداردهای ملی مربوطه توقیف و جمع‌آوری کردند.

خبرگزاری فارس: 15 محصول در خوزستان توقیف شد 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از اداره کل استاندارد خوزستان، مریم حسین‌زاده از جمله این محصولات را شیر آلات بهداشتی و ساختمانی با نام تجارتی amero، روغن موتور با نام‌های تجاری بهران رانا و پارس سوپر پایا، قند شکسته از قند کله با نام تجاری بلورین، تن ماهی با نام تجاری ناشاتون، آب آشامیدنی با نام‌های تجاری آرش آبنوش و مرینوس، ماست با نام تجاری سرخوش و از تجهیزات شهربازی به چرخ و فلک، کشتی صبا، تاب زنجیری، هلی کوپتر و ماشین رالی نام برد.

وی افزود: کالاها و وسایل شهرهای بازی مذکور از جمله کالاها و وسایل مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و مطابق تبصره 4 ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان استاندارد ایران چنانچه در مرحله تمرکز، توزیع و فروش آنها انطباق و مغایرتی با قوانین استاندارد وجود داشته باشد، جرم محسوب شده و مطابق قانون با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان متخلف برخورد خواهد شد.

حسین‌زاده به همشهریان و هم استانی‌های عزیز توصیه کرد در هنگام خرید هر محصولی به تاریخ تولید، تاریخ انقضا نشان استاندارد و سالم بودن محصول توجه داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد