سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از نمایندگان استان

آیاشکرخداموسوی و حبیب آقاجری،نماینده و همدرد ملت نیستند ؟! 


|غلامرضا نجفی سولاری |
در پی اعلام وصول "طرح سوال از رئیس جمهور" ، تعدادی از نمایندگان حامی دولت ، در اعتراض به این مساله ، صحن علنی مجلس را ترک کردند.

این نمایندگان حامی دولت ، مدعی بودند که طرح سوال از رئیس جمهور ، برخلاف خواست حضرت آقاست . این در حالی است که رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز تصریح کرد که هیچ دستوری از جانب مقام معظم رهبری مبنی بر توقف طرح سوال به مجلس نرسیده و هر کس چنین ادعایی کند ، خلاف واقع گفته است .

خوب اینکه نمایندگان میخواهند مطیع اوامر رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی باشند جای مسرت و خوشحالی است این رشد است ، این با اهمیت است .اما در حالی که رئیس یک قوه کشور رسما می گوید آقا دستوری نفرموده اند چگونه برخی بخود اجازه می دهند تا از حضرت آقا جلو بزنند و دایه دلسوزتر از مادر شوند ؟!

اما در جایی که ملت بشدت تحت فشار هستند وضعیت بازار و قیمت های لحظه ای تغییر رو به بالا دارند و ارز و طلا و ... بر خلاف جهت شرایط جهانی و غیر طبیعی کشورمان را دچار سردرگمی بی نظیری در 33 سال عمر بابرکت نظام عزیزمان نموده است و تمامی کارشناسان معتقدند فقط بخشی از این افزایشات از تحریمهای سنگین غرب متاثر است .

دولت شامل رئیس و وزرا در سختی ها ناگهان غیبشان می زند و با نوعی کم اهمیت جلوه دادن مشکل پیدایشان می شود و حرفهایی میزنند و مواضعی میگیرند که ملت را عصبانی و به شعورش توهین می نماید !

از طرفی در بین ملت این تفکر بشدت رشد یافته است که این بازی های اقتصادی خود دولت است و دولت کمبودهای پرداخت یارانه ها و کسری های بودجه خود را از این راه تامین می نماید !

حال که فرصتی پیش آمده که رئیس دولت به مجلس احظار و مورد بازخواست افکار عمومی و نمایندگان ملت قرار بگیرد چرا عده ای نماینده که در اقلیت محض هستند میخواهند مانع این کار مهم بشوند ؟

چرا حامیان اندک دولت با مطرح کردن آبستراکسیون می خواهند خاطرات مجلسین اصلاحات را زنده کنند . یادتان هست چه تاخت و تازی به مجلس ششم بواسطه آبستراکسیون کردنشان می کردید؟

آی شما را چه شده ؟ یادتان نرود در چه شرایطی سختی قرار داریم! خجلت آور است که به بهانه تبعیت از حضرت آقا از دولتی حمایت کنید که ملت از تصمیمات و برنامه های نسنجیده اش خسته و درمانده شده اند !

در جلسه علنی مجلس امروز در کمال تاسف 18 نماینده امروز در اعتراض به وصول طرح سئوال از رئیس جمهور با سروصدای نامتعارف صحن علنی مجلس را ترک کردند که در بین آنان دو نماینده اهواز (سیدشکرخداموسوی)و ماهشهر (حبیب اله آقاجری) نیز به چشم می خورند !

به آقایان سیدشکرخداموسوی و حبیب اله آقاجری عرض می کنیم :

آقایان ملت شما را برای فرار از مجلس به بهارستان نفرستاده اند ! اگر حرف منطقی دارید در مجلس بفرمائید اگر نه همراه قاطبه نمایندگان باشید که یدالله مع الجماعه ... و از ریاست محترم مجلس که به یقین مطلیع اوامر حضرت آقاست فراتر نروید که این برایتان بهتر است و همگام با نظر ملت مواضع دلسوزانه ای بگیرید تا بار اول و آخرتان نباشد که آراء مردم را جلب می کنید و به خانه ملت مامور چهارساله می شوید !

به نمایندگان فوق نصیحت می کنیم که به صف ملت بازگردند و همگام به سختی هایی که مردم متحمل می شوند حداقل نمک بر زخمهاشان نپاشند ...


 

 

 

 

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی:

چرا نفت و گاز آبادان،شادگان و ماهشهر را به یغما می‌برند؟

امروزه در شهرهای بزرگی نظیر تهران با درآمدهای حاصل از نفت و گاز شهرهای استان خوزستان اتوبان‌ها و جاده‌های ارتباطی بین‌راهی را در کمتر از سه ماه می‌سازند اما نیمچه جاده آبادان ـ ماهشهر که تنها 37 کیلومتر از آن باقیمانده باید بلاتکلیف و نیمه کاره رها شود/امروز در شهرهای بزرگ شاهد احداث و ساخت پل‌های دو طبقه 13 کیلومتری هستیم اما در جاده مرگ روزانه باید شاهد مرگ همشهریان خود باشیم/

عبدالله سامری با بیان اینکه چرا نفت و گاز شهرهای آبادان، شادگان و ماهشهر را به یغما می‌برند و کمبودها و نواقص را برای مردمان این شهرها به جای می‌گذارند، گفت: امروزه در شهرهای بزرگی نظیر تهران با درآمدهای حاصل از نفت و گاز شهرهای استان خوزستان اتوبان‌ها و جاده‌های ارتباطی بین‌راهی را در کمتر از سه ماه می‌سازند اما نیمچه جاده آبادان ـ ماهشهر که تنها 37 کیلومتر از آن باقیمانده باید بلاتکلیف و نیمه کاره رها شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز در شهرهای بزرگ شاهد احداث و ساخت پل‌های دو طبقه 13 کیلومتری هستیم اما در جاده مرگ روزانه باید شاهد مرگ همشهریان خود باشیم.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پروژه تکمیلی این جاده به وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی واگذار شده بوده که تاکنون با کندترین پیشرفت ممکن در حال اجرا است.

وی افزود: این جاده به‌دلیل کم‌عرض بودن امکان تردد دو خودرو در یک خط را فراهم نمی‌کند و همین امر برای شهروندانی که از اقصی نقاط استان خوزستان در حال تردد به آبادان یا بازگشت به ماهشهر هستند خطرات جانی و مالی در بردارد.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد