سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی . هنری . ادبی خوزستان

«تو هرگز نخواهی گشت» به جشنواره فجر رسید
فرهنگی و هنری  9:49:23 1391/08/24

918-20080-5 کد خبر

 

نمایش «تو هرگز نخواهی گشت» به کارگردانی سامان خلیلیان به سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از خوزستان این نمایش برگزیده جشنواره تئاتر استانی تهران شد و به جشنواره‌ تئاتر منطقه‌ای در قشم راه یافت.

"تو هرگز نخواهی گشت" در جشنواره تئاتر منطقه پنج در قشم که با حضور شش استان تهران، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، لرستان، کرمان و آذربایجان غربی برگزار شد اغلب جوایز آن را کسب کرد.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه پنج با حضور 13 نمایش از شش استان و داوری دکتر ناصر آقایی، دکتر اردشیر صالح‌پور و نادر برهانی‌مرند برگزار شد.

مرتضی شاه‌کرم جایزه بهترین نویسندگی و بهترین بازیگری مرد این جشنواره را کسب کرد. جایزه بهترین کارگردانی به سامان خلیلیان، عنوان بهترین بازیگر زن به طور مشترک به 2 بازیگر این نمایش سارا قلی‌‌زاده و پروا آقاجانی و تقدیر از بازیگری مرد به احمد صمیمی بازیگر "تو هرگز نخواهی گشت" رسید. آهنگ‌سازی این نمایش برعهده سید احسان مرعشی‌پور است.

نمایش "تو هرگز نخواهی گشت" به کارگردانی سامان خلیلیان و نویسندگی مرتضی شاه‌کرم پس از موفقیت در بیست و چهارمین جشنواره منطقه‌ای قشم به سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

آیین پایانی بیست و چهارمین جشنواره منطقه پنج 20 آبان 91 در قشم برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد