سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

راه‌یابی چهار اسنوکرباز خوزستانی به جمع 32 نفر برتر کشور
ورزشی  11:45:16 1391/08/24

918-20881-5 کد خبر

چهار بیلیاردباز خوزستانی در مسابقات 32 نفر برتر اسنوکر ایران با حریفان خود رقابت می‌کنند. محمدعلی چابک رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: مسابقات مقدماتی جایزه بزرگ کشور در آبادان پس از شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد. این مسابقات با حضور 16نفر به صورت آزاد و جدول تک‌حذفی برگزار شد.

 وی ادامه‌داد: حسین محمدی و مرتضی ملک‌‌‌فعله هر دو از خوزستان نفراتی بودند که به فینال این مسابقات راه پیدا کردند که در‌نهایت محمدی توانست در این رقابت پیروز شود و مجوز حضور در مسابقات 32 نفر برتر کشور را به دست آورد.

 سرپرست منطقه سه کشور با اشاره به این‌که محمدی چهارمین نفری است که از خوزستان به مسابقات 32 نفر برتر کشور راه یافته است، گفت: پیش از این نیز آروین محمودی و علیرضا خداپرست نفراتی بودند که از استان خوزستان مجوز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده بودند.

 وی ادامه‌داد: همچنین احسان حیدری‌نژاد یکی از اسنوکربازان استان باتوجه به این‌که جزو هشت نفر برتر کشور است، بدون حضور در رقابت‌های مقدماتی جایزه بزرگ، مجوز شرکت در مسابقات 32 نفر برتر کشور که 27 آبان‌ماه تا سوم آذرماه در تهران برگزار می‌‌شود را به دست آورده بود.

 چابک با بیان این‌که هدف از میزبانی مسابقات مقدماتی جایزه بزرگ کشور شرکت بیشتر جوانان استان در رقابت‌های کشوری است، گفت: استان‌هایی که میزبانی می‌گیرند هدف‌شان این است که جوانان استان‌شان بتوانند استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و به همین دلیل قرار است چهارمین دوره این مسابقات نیز مانند سه دوره قبل به میزبانی استان خوزستان، 25 آبان‌ماه در آبادان برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد