سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

شهردار آبادان خبر داد
دستور وزیر نفت برای پرداخت سهم عوارض آلایندگی شهر آبادان

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: وزیر نفت ضمن صادر کردن دستور پرداخت سهم عوارض آلایندگی شهر آبادان با الحاق مناطق 4 هزار واحدی واگذار شده شرکت نفت به شهرداری نیز موافقت کرد.

خبرگزاری فارس: دستور وزیر نفت برای پرداخت سهم عوارض آلایندگی شهر آبادان 

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: جلسه‌ خوبی به اتفاق نمایندگان مردم آبادان در مجلس و همچنین رئیس شورای اسلامی این شهر با وزیر نفت برای رفع مشکلات شهر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه شب گذشته با وزیر نفت، وی دستور پرداخت هر چه سریع تر عوارض آلایندگی به شهرداری آبادان را صادر کرد و پرداخت به موقع آن را حق طبیعی شهروندان این شهر دانست.

شهردار آبادان در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات مهمی که در دیدار با وزیر نفت مطرح شد بحث تعیین تکلیف مناطقی است که توسط شرکت نفت به مردم واگذار شده اما هنوز خدمات رسانی در آن بلاتکلیف باقی مانده است.

وی افزود: در این جلسه پیشنهاد کردیم که وزارت نفت با پرداخت 6 میلیارد تومان به شهرداری آبادان برای احداث زیرساخت‌های این مناطق از قبیل آسفالت، آب‌های سطحی و همچنین بهسازی معابر زمینه الحاق این مناطق به حوزه خدمات شهری آبادان را فراهم کند.

شیرازی گفت: وزیر دستور مساعدی در این خصوص خطاب به معاون خود که مدیر عامل شرکت پخش و پالایش نفت نیز می‌باشد داد و امیدواریم با بررسی این موضوع هر چه زودتر مردم این مناطق از بلاتکلیفی فعلی خارج شوند.

شهردار آبادان با اشاره به نگاه مثبت مجموعه وزارت نفت برای رفع مشکلات مردم آبادان اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و همیاری شرکت نفت و همچنین سایر سازمان‌های توانمند شاهد افزایش امکانات رفاهی و شهری در شهر آبادان باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد