سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات استان

طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور انجام شد
انتصاب مدیر خوزستانی به سمت قائم مقام ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق ارز

خبرگزاری فارس: طی حکمی حمید قناعتی یکی از مدیران موفق خوزستان به عنوان قائم مقام و معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد.

خبرگزاری فارس: انتصاب مدیر خوزستانی به سمت قائم مقام ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق ارز 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حکم انتصاب قناعتی به عنوان معاون پشتیبانی و برنامه‌ریزی این ستاد از سوی فداحسین مالکی رئیس ستاد مذکور صادر شده است.

در این حکم، مطالعه و نگرش ژرف و عمیق بخش‌های مختلف ستاد، بکارگیری مؤلفه‌های مختلف در حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی در راستای بهبود شرایط برای تأمین نیروی انسانی کارآمد، اجرای یک الگوی نظام‌مند برای طرح‌ریزی و استقرار نظام‌های مدیریتی جامع، تقویت بنیه‌ی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، تکریم ارباب رجوع و پیشبرد نظام اداری با رعایت دقیق قوانین و مقررات از اهم انتظارات رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از حمید قناعتی عنوان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، قناعتی از مدیران باسابقه وزارت کشور، در آخرین مسئولیت خود، معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برعهده داشته است. مدیریت فرمانداری در شهرستان‌های رامهرمز، مسجدسلیمان، آبادان، دزفول، خرمشهر از دیگر مسئولیت‌های پیشین این مدیر موفق خوزستانی است.ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، زیر مجموعه نهاد ریاست جمهوری است که 18 وزیر عضو آن هستند و در هیئت دولت گسترده‌ترین ستاد محسوب می‌شود.مصوبات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منزله قانون بوده و برای دستگاه‌های اجرایی لازم الاجراست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد