سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

جاده ای که 10 سال پیش باید تکمیل می شد
با تذکر جدی تمام نمایندگان استان و پیگیری سه نماینده آبادان در جلسه عصر روز گذشته نمایندگان این شهر با وزیر نفت، وی با اختصاص 10 میلیارد ریال برای تکمیل دو بانده کرده این مسیر موافقت کرد / در این زمینه وزیر راه ضمن تامین قیر مورد نیاز برای آسفالت این جاده بلافاصله از پیمانکار این پروژه خواست که این طرح ظرف 40 روز آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد
نماینده مردم آبادان در مجلس از دستور وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل 40 روزه جاده آبادان ـ ماهشهر خبر داد.

محمدسعید انصاری  اظهار کرد: با تذکر جدی تمام نمایندگان استان و پیگیری سه نماینده آبادان در جلسه عصر روز گذشته نمایندگان این شهر با وزیر نفت، وی با اختصاص 10 میلیارد ریال برای تکمیل دو بانده کرده این مسیر موافقت کرد.

وی افزود: در این زمینه وزیر راه ضمن تامین قیر مورد نیاز برای آسفالت این جاده بلافاصله از پیمانکار این پروژه خواست که این طرح ظرف 40 روز آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی همچنین مبلغ 30 میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه اختصاص داد.

این مسئول تصریح کرد: جاده آبادان – ماهشهر به یک طلسم تبدیل شده و بیش از 20 سال است که مردم وعده تکمیل و افتتاح این جاده بسیار هموار را می‌شنوند، ولی در عمل هیچ اتفاقی نیافتد.

انصاری گفت: نباید با سهل‌انگاری و بی‌توجهی برخی مدیران اعتماد مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی که افتخارش خدمت به مردم مستضعف و محروم در روستاهای پیش افتاده است سلب کرد.

وی متذکر شد: این جاده باید 10 سال پیش افتتاح می‌شد، اما دولت‌های سابق و حتی مدیران فعلی سهل‌انگاری کردند گذاشتند ده‌ها خون بیگناه در این مسیر کوتاه ریخته شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اذعان داشت: امیدواریم وعده جدید وزیر راه و شهرسازی ظرف 40 روز آینده تحقق یابد و طلسم این پروژه قدیمی شکسته شود.

مرجع / فـارس 
تصادف مرگبار جاده آبادان-ماهشهر

تصادف مرگبار جاده آبادان-ماهشهر

تصادف مرگبار جاده آبادان-ماهشهر
  
 
نماینده مردم شوش در مجلس:
مخالف برکناری ناگهانی مدیران بومی هستم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: با تغییر ناگهانی مدیران بومی در استان موافق نیستم.

خبرگزاری فارس: مخالف برکناری ناگهانی مدیران بومی هستم 

سید راضی نوری در پی تغییر علیرضا کاظمی، مدیر عامل شرکت لوله‌سازی اهواز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: ایراندخت عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور و دیگر مسئولان هم از این تغییر ناگهانی بی‌اطلاع هستند اما قول مساعد برای پیگیری این موضوع دادند.

وی گفت: با محمدرضا موالی‌زاده، معاون پارلمانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز صحبت‌هایی در مورد دلیل برکناری چنین مدیر توانایی مطرح شده است.

نوری افزود: به عنوان یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به این موضوع حساسیت نشان خواهم داد و پیگیر این موضوع می‌شوم.

نماینده مجلس مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مدیر عامل شرکت لوله‌سازی اهواز یکی از مدیران توانای استان بود که توانست این شرکت را با بدهی 730 میلیارد تومان به حداقل بدهی یعنی 300 میلیارد تومان برساند و پروژه کارخانه اسپیرال که برای استفاده در طرح بزرگ غدیر بود را به مرحله اجرا رساند.

نوری با تاکید بر حمایت از مدیران بومی، افزود: این حقی است که بر گردن کل صنعت کشور است که از چنین مدیران لایقی حمایت کند.

علیرضا کاظمی، مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز از دی ماه سال 1389 تاکنون مدیریت این مجموعه صنعتی را بر عهده داشته و در این مدت توانست پروژه شرکت اسپیرال برای طرح آبرسانی غدیر و نخستین مرکز علمی کاربردی صنعتی را در خوزستان به مرحله اجرا برساند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیروز هم کارگران شرکت لوله‌سازی در مقابل استانداری با تجمع، اعتراض خود را به برکناری مدیر عامل این شرکت نشان دادند. این بار برخلاف اعتصاب‌ها و تجمع‌های پیشین، علت این حضور کارگران تغییر مدیریت شرکت بود.

شرکت لوله‌سازی اهواز در سال 1346 توسط شرکت نفت وقت برای تولید لوله از قطر 24 تا 42 اینچ تأسیس شد تا بتواند لوله‌های مورد نیاز نفت را تأمین کند. ظرفیت این شرکت در ابتدای کار 900 هزار تن لوله در سال بود که سپس با توسعه فعالیت‌های نفتی در خوزستان و نیاز به لوله‌های بیشتر، تولید این کارخانه نیز افزایش یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد