سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی استان

در حین شکار
2 تبعه بیگانه در دشت‌آزادگان دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری دشت‌آزادگان گفت: گفت: دو نفر تبعه بیگانه، هنگام شکار غیرمجاز در این شهرستان دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: 2 تبعه بیگانه در دشت‌آزادگان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی دادگستری دشت آزادگان، حمید عساکره اظهار داشت: گارد حفاظت محیط زیست این شهرستان در منطقه حفاظت شده «ام الدبس»، چهار نفر متخلف را که اقدام به شکار و صید غیر مجاز پرندگان این منطقه کرده بودند؛ دستگیر و به دادسرا معرفی کرد.وی با بیان اینکه دو نفر از دستگیرشدگان، تبعه کشور امارات بودند، ادامه داد: متهمان به هویت‌های «خ.ح»، «س.م»، «ح.ح» و «ع.ح» به اتهام صید غیرمجاز و معاونت در جرم، پس از صدور قرار تأمین مناسب، روانه زندان شدند.عساکره اضافه کرد: تمام ادوات شکار دستگیر شدگان ضبط شده است. 

 

 

کشف 890 سکه تاریخی تقلبی در مسجدسلیمان
اجتماعی 16:26:46 1391/08/22

918-20414-5 کد خبر

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف 890 عدد سکه تاریخی تقلبی و دستگیری 2 نفر در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) _منطقه خوزستان_ سرهنگ عزیزالله سپهوند گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسری عمومی و انقلاب مسجدسلیمان مبنی بر فروش سکه‌های تقلبی در این شهرستان، رسیدگی و بررسی این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی بیان کرد:‌ ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی محل اختفای فروشند‌گان سکه‌های تقلبی را شناسایی کرده و پس از هماهنگی مرجع قضایی، جهت دستگیری آنان به محل مورد نظر اعزام شدند که متهمان به محض مشاهده ماموران با یک دستگاه موتورسیلکت فاقد پلاک متواری شدند. وی افزود: سرانجام ماموران پلیس آگاهی پس از دستگیری متهمان، در بازرسی‌ها تعداد 890 عدد سکه تقلبی با نقوش تاریخی دوران اسلامی را کشف و ضبط کردند. سرهنگ سپهوند ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف محموله سیگار قاچاق در شوش
اجتماعی 16:29:22 1391/08/22

918-20514-5 کد خبر

فرمانده انتظامی شوش از کشف 198 هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر در این زمینه خبر داد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) _منطقه خوزستان_ سرهنگ ‌بهروز حسنوند گفت: در پی دریافت خبر واصله مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی سیگار قاچاق توسط فردی معلوم، رسیدگی و بررسی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران پلیس با زیر نظر گرفتن مخفیگاه متهم و انجام تحقیقات نامحسوس، فرد موردنظر را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات وی را دستگیر کردند. وی گفت:‌ ماموران پلیس از مخفیگاه متهم، تعداد 198 هزار نخ انواع سیگار قاچاق را کشف و ضبط کردند.سرهنگ حسنوند در خاتمه خاطرشنان کرد: متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد