سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بررسی یک مشکل اجتماعی

برای جاده ها فکری کنیم

کمتر از 21 روز از حادثه دلخراش کشته شدن 26 دانش‌آموز بروجنی کاروان راهیان نور نمی‌گذرد که‌ پنجشنبه شب، اتوبوس دیگری از این کاروان در مسیر بازگشت به سبزوار دچار حادثه شد

شوشان : کمتر از 21 روز از حادثه دلخراش کشته شدن 26 دانش‌آموز بروجنی کاروان راهیان نور نمی‌گذرد که‌ پنجشنبه شب، اتوبوس دیگری از این کاروان در مسیر بازگشت به سبزوار دچار حادثه شد، در این حادثه دانش‌آموزان دختر سبزواری، دچار جراحت شده و دو نفر دیگر از سرنشینان جان باختند.

به گزارش شوشان، بر اساس اعلام مسئول روابط عمومی اورژانس شاهرود، دو کشته این حادثه، کمک راننده و شاگرد او بوده که در صندوق کنار اتوبوس خوابیده بودند که در اثر این حادثه جان خود را از دست می‌دهند. گفته می‌شود دانش‌آموزان از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شدند. این اتفاق برای کاروان راهیان نور در شرایطی رخ می‌دهد که بر اساس اعلام سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی، تا پایان امسال قرار است، یک میلیون دانش‌آموز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب اعزام شوند. به گفته او این اردوها از 400 شهر کشور اعزام می‌شوند.

سرهنگ حسین ممتحن پیش از این کشته شدن 26 دانش‌آموز راهیان نور را یک اتفاق توصیف کرده بود. حادثه دلخراش اتوبوس راهیان نور را که 28 مهر رخ داد، هنوز کسی از یاد نبرده است تا چندین روز پس از وقوع حادثه، موضع گیری‌هایی جدی علیه آموزش و پرورش گرفته شده بود و حتا از وزیر به خاطر وقوع این حادثه توضیح خواسته شد اما با گذشت نزدیک به 21 روز، هیچ اتفاق خاصی برای جلوگیری از وقوع این حوادث صورت نگرفته. حتا راهکاری برای استفاده از وسیله حمل و نقل دیگر نیز اندیشیده نشد.

همانگونه که در سال‌های گذشته نیز حوادثی برای کاروان راهیان نور رخ داد بدون اینکه اقدامی برای پیشگیری از آن صورت گیرد. پس از حادثه مهر ماه این کاروان، برخی از نمایندگان مجلس نیز انتقادهای فراوانی از عملکرد وزیر آموزش و پرورش و وزیر راه وشهرسازی در این زمینه داشتند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد