سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

چرا از میکسون ورزشگاه آبادان استفاده‌ نمی‌شود؟
ورزشی  12:16:34 1391/08/22
918-19081-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیر امور رسانه‌ای هیات فوتبال آبادان گفت: ما برای استفاده از میکسون ورزشگاه تختی آبادان مشکلی نداریم ولی یگان ویژه مانع از این کار می‌شود.

سعید حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: معتقدم یکسری ناهماهنگی‌ها در استفاده از میکسون ورزشگاه تختی آبادان وجود دارد. در بازی گذشته نفت آبادان برابر داماش گیلان، تمام هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم تا یگان ویژه امنیت را تامین کند و تیم میهمان از همان درب‌های تعیین شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد استادیوم شود.

وی افزود: قرار شد خروج تیم‌ها نیز از همین درب‌های تعیین شده باشد تا با عبور آن‌ها از بخش میکسون، خبرنگاران بتوانند سولات خود را از عوامل تیم‌ها و بازیکنان بپرسند ولی متاسفانه سرهنگ کرم‌زاده فرمانده یگان ویژه آبادان اعلام کرد که ما اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم و وقتی علت را از آن‌ پرسیدم، گفت برای ما هیچ اهمیتی ندارد که فدراسیون فوتبال، ‌هیات فوتبال و یا فیفا در این زمینه چه می‌گویند؛ ما حوصله دردسر نداریم.

مدیر امور رسانه‌ای هیات فوتبال آبادان عنوان‌کرد: کرم‌زاده معتقد بود که تیم‌ها باید از داخل استادیوم به منطقه انتظامی رفته و از آن‌جا خارج شوند؛ پس باتوجه به این مسایل ما عملا نمی‌توانیم از میکسون ورزشگاه تختی آبادان بهره ببریم. به نظرم این موضوع در آینده برای دریافت تاییده ورزشگاه، لیگ و حتی سهمیه آسیایی، ما را دچار مشکل می‌کند.

وی با بیان این‌که میکسون باید در جایی باشد که تیم‌ها مجبور به رد شدن از آن قسمت باشند،‌ خاطرنشان‌کرد: طراحی میکسون در استادیوم تختی آبادان به دلیل ساخت قدیمی‌اش، بسیار سخت بود که ما هماهنگی،‌ پیگیری و مشاوره‌ لازم را درخصوص ساخت میکسون انجام دادیم. حتی در دور اول بازید ناظران فیفا از ورزشگاه تختی آبادان با مشاوره از آن‌ها، به این نتیجه رسیدیم که میکسون ورزشگاه در همین جایی باشد که اکنون قرار دارد.

حافظی ادامه‌داد: میکسون ورزشگاه، ابتدای نیم‌فصل دوم لیگ یازدهم آماده شد اما به دلیل این‌که هیچ  کس عزمی برای استفاده از آن نداشت، بی‌استفاده ماند ولی هنگامی‌ که فدراسیون به ما گفت که در روز مسابقه، بخش میکسون مربوط به هیات فوتبال است، ‌تصمیم گرفتیم اقدامات لازم را انجام دهیم تا تیم‌ها از میکسون رد شوند و خبرنگاران به راحتی سوالات خود  را بپرسند.

وی با بیان این‌که عملکرد نیروی انتظامی آبادان در دیدار نفت مقابل داماش در حالی که یگان ویژه تاکید داشت امنیت وجود ندارد، بسیار خوب بود، افزود: نیروی انتظامی محوطه مقابل استادیوم را خالی کرد و ما هیچ مشکلی برای برگزاری میکسون نداشتیم. این حق خبرنگار است که در میکسون سوالات خود را بپرسد چرا که در کنفرانس بعد از مسابقه، فقط مربی و مدیر رسانه‌ای تیم‌ها حاضر می‌شوند ولی در میکسون باتوجه به این‌که تیم‌ها 30 تا 40 دقیقه بعد از بازی از این قسمت رد می‌شوند و استرس آن‌ها کاهش یافته است،‌ می‌توانند سوالات خود را به راحتی بپرسند.

مدیر امور رسانه‌ای هیات فوتبال آبادان یادآورشد: معمولا شب قبل از برگزاری مسابقات، نیروی انتظامی،‌ هیات فوتبال و مدیر رسانه‌ای آن، نماینده شهرستان، یگان ویژه، ناظر داوری و نماینده فدراسیون درخصوص هماهنگی برای برگزاری مسابقه جلسه‌ای تشکیل می‌دهند تا مسابقه به خوبی پیش برود و معمولا نماینده‌های فدراسیون می‌گویند که متولی برگزاری مسابقه هیات فوتبال شهرستان است چرا که به تمام مسایل آشناتر می‌باشد ولی متاسفانه در این زمینه و برگزاری میکسون، یگان ویژه با ما همکاری ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد