سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی . هنری . ادبی خوزستان

خوزستانی‌های برگزیده جشنواره سینما حقیقت معرفی شدند
فرهنگی و هنری  10:36:41 1391/08/22
918-17780-5 کد خبر
RSS :: پرینت

آیین پایانی ششمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت برگزار شد و برگزیدگان آن اعلام شدند که نام فیلم‌سازان خوزستانی در میان آن‌ها دیده می‌شود.

به گزارش ایسنای خوزستان مراسم پایانی ششمین جشنواره‌ بین‌المللی سینما حقیقت در تالار وحدت با معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره و سخنرانی جواد شمقدری رییس سازمان سینمایی برپا شد.

برگزیدگان خوزستانی بخش‌های مختلف ششمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت به شرح زیر است:

در بخش مسابقه ملی در مستند آزاد حمید جعفری برای فیلم مستند "ز گفتار دهقان " موفق به دریافت دیپلم افتخار شد. در مستند تاریخی فرشاد اکتسابی برای فیلم "راز یک مجسمه" موفق به اخذ دیپلم افتخار شد. لوح تقدیر مستند جنگ به حبیب احمدزاده برای فیلم مستند "بهترین مجسمه دنیا" رسید. تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی فیلم مستند سیاسی را عبدالحمید ارجمند برای فیلم "مرگ در دور دست" دریافت کرد.

در بخش ویژه مسابقه ملی حمایت از کار (پاسداشت شعار سال) تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را عارش کوردسالی برای فیلم مستند "نفت، آتش، خاک" دریافت کرد.

در بخش بهترین فیلم‌ها (ویژه تهیه‌کننده‌ها) لوح تقدیر بهترین فیلم نیمه بلند این جشنواره را پژمان لشکری‌پور و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی (تهیه‌کنندگان مستند نیمه بلند "از نفس افتاده‌ها") به کارگردانی عباس امینی و دیپلم افتخار این بخش به عبدالحمید ارجمند برای تهیه‌کنندگی فیلم مستند "مجنونی از اسکاندیناوی" رسید.

در بخش فنی ششمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت هم تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین تدوین به فرشاد اکتسابی تدوین‌گر فیلم مستند "راز یک مجسمه" رسید. تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین پژوهش را عبدالحمید ارجمند برای فیلم مستند "راز یک مجسمه" دریافت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد