سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

رییس هیات ژیمناستیک خوزستان: برنامه داریم ولی بودجه نداریم
ورزشی  14:45:28 1391/08/21  

 رییس هیات ژیمناستیک خوزستان می‌گوید برنامه‌های بسیاری در تقویم‌مان وجود دارد ولی بودجه لازم را برای اجرایی کردن آن‌ها نداریم. ایرج رشدی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهار‌کرد: به دلیل این‌که بودجه کافی در اختیارمان نیست، نمی‌توانیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. ما فقط می‌توانیم کلاس‌های آموزشی‌مان را که هزینه آن را خود شرکت‌کنندگان پرداخت می‌کنند، برگزار کنیم. وی ادامه‌داد: معتقدم باید بودجه لازم باشد تا بتوانیم برای کارهای‌مان برنامه‌ریزی کنیم. ما اکنون مجبور هستیم هزینه‌های برق، اجاره سالن و دستمزد مربیان‌ را از برگزار کردن کلاس‌های آموزشی‌ تامین کنیم. بودجه باید از طریق وزارت ورزش و جوانان به اداره‌کل ورزش و جوانان استان داده شود تا آن‌ها نیز این بودجه را در اختیار ما قرار دهند که متاسفانه هنوز این اقدام صورت نگرفته است. رییس هیات ژیمناستیک خوزستان در ادامه به مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور اشاره و بیان‌کرد: تیم استان در این مسابقات عملکرد خوبی داشت و در اولین مرحله در مکان دوم ایستاد اما به دلیل این‌که این تیم حمایت نشد، در مرحله دوم به جایگاه چهارم سقوط کرد. وی افزود: اگر به همین صورت پیش‌ رویم و تیم‌مان حمایت نشود، بازیکنان‌مان دیگر در دو مرحله بعد شرکت نمی‌کنند چرا که آن‌ها تاکنون هیچ دستمزدی دریافت نکرده‌اند. رشدی با بیان این‌که سال گذشته هیات‌ برتر کشور شدیم، خاطرنشان‌کرد: امسال شرایط مساعدی نداریم. البته به نظرم به دلیل این‌که خود اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز دچار مشکل است تاکنون حمایت لازم از ما صورت نگرفته است. وی در ادامه به برگزاری جلسه‌ای برای تقویت ژیمناستیک استان با رییس هیات‌های شهرستانی اشاره‌کرد و گفت: این جلسه روز پنج‌شنبه (25 آبان‌ماه) در اهواز برگزار می‌شود و قصد داریم درخصوص مسایل ژیمناستیک استان صحبت کنیم تا با استفاده از نقطه نظرات مختلف، به ژیمناستیک خوزستان کمک کنیم. خوشبختانه تمام هیات‌های شهرستانی‌مان فعال و عملکرد خوبی دارند.

 

کاسیمیرو در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا:
بار دیگر خوشحالی را به مردم آبادان تقدیم می‌کنم/مشکل نفت، نبردن است
ورزشی  10:12:33 1391/08/21

918-17781-5 کد خبر

 

آلفردو کاسیمیرو، سرمربی پرتغالی نفت آبادان که برای بار دیگر سکان هدایت آبادانی‌ها را بر عهده گرفته است، این بار نیز می‌خواهد نقش یک ناجی را ایفا کند و این تیم را که اکنون در بحران به سر می‌برد در لیگ برتر حفظ کند. کاسیمیرو در حرف‌هایش این امید را به هواداران آبادانی که علاقه زیادی به او دارند، می‌دهد که امسال این تیم را در لیگ برتر نگه دارد و دوباره روزهای خوش را به مردم آبادان هدیه کند.  به هر حال نتایج ضعیف نفت آبادان تا این هفته از مسابقات، زنگ خطر سقوط را برای این تیم به صدا درآورده است اما باید دید آیا مرد پرتغالی نفت می‌تواند این تیم را از این خطر حفظ کند. خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان درخصوص شرایط تیم نفت با این مربی پرتغالی گفت‌وگو کرده است که در زیر مشروح آن را می‌خوانید.

 از حضور مجددتان در آبادان بگویید.

  من قبلا که در آبادان بودم و هدایت نفت را بر عهده داشتم یک رابطه بسیار خوب با مردم این شهر داشتم اما وقفه‌ای در این ارتباط به وجود آمد که باعث شد برای مدتی در این جا نباشم ولی بازهم هنگامی که برای سومین بار از من دعوت شد که به آبادان بیایم، این دعوت را قبول کردم.

 گفته می‌شود که حضور شما در آبادان خواسته مردم این شهر بوده است.

 بله، من به خاطر همین خواسته بود که به آبادان آمدم. قبل از این‌که به این جا بیایم، چهار دعوت از کشورهای مختلف دیگر نیز داشتم که به آن‌ها جواب منفی دادم و آبادان را انتخاب کردم. دقیقا همان زمانی که به این جا آمدم، پیامی از یک تیم بسیار بزرگ الجزایر به دست من رسید که وسایلت را جمع کن و به این جا بیا که من بازهم به آن‌ها نه گفتم و این رقابت و مبارزه را قبول کردم که به آبادان بیایم چرا که امیدوار هستم که دوباره با این تیم به موفقیت می‌رسم و دوباره روزهای خوش و خوشحالی را به مردم آبادان هدیه می‌کنم.

 شرایط فعلی نفت را چطور ارزیابی می‌کنید؟

 شرایطی که اکنون این تیم دارد خیلی خوب نیست و معتقدم اگر شرایط خوب بود، من اکنون در این جا نبودم. وضعیت نفت را می‌دانم و در سه دیدار اخیر که با هدایت من بوده است، روی ساختار دفاعی بیشتر کار کرده‌ایم و فکر می‌کنم ما زمان کافی را نیز در اختیار داریم تا این تیم را از این وضعیت که اکنون در آن قرار گرفته است، خارج کنیم.

 مشکل فعلی نفت آبادان را چه می‌دانید؟

 مشکل ما این است که نمی‌بریم؛ به محض این‌که توانستیم در یک بازی پیروز شویم به نظرم 50 درصد مشکلات تیم حل می‌شود. گل زدن به تیم‌های حریف در برنامه‌های من قرار دارد که امیدوارم خداوند کمکم کند تا به این هدفم برسم.

 به نظر می‌رسد نفت همچنان در ساختار هجومی با مشکل مواجه است، چه برنامه‌هایی برای تقویت خطه حمله دارید؟

 زمانی که فردی بخواهد خانه‌ای را بسازد ابتدا باید زمین آن را درست کند و سپس روی آن سقف را بسازد و هنگامی که به این احساس رسید که زمین را ساخته است، می‌تواند به ساختن بخش‌های دیگر بپردازد. ما اکنون علاوه بر این‌که در حال کار کردن روی ساختار دفاعی‌مان هستیم، در حال فکر کردن می‌باشیم که چگونه می‌توانیم ساختار هجومی تیم را نیز بهبود بخشیم؛ به گونه‌ای که کمک‌مان کند تا در بازی‌هایمان پیروز شویم.

 آیا قصد جذب بازیکن دارید؟

 همه در آبادان از آمدن بازیکنان جدید صحبت می‌کنند اما امیدوارم آن‌ها تا رسیدن نیم‌فصل صبر و حوصله داشته باشند. نیم‌فصل زمانی است که ما این شانس را داریم که تغییراتی در تیم انجام دهیم و تا آن موقع اصلا دوست ندارم درباره هیچ تغییری در بازیکنان تیمم صحبت کنم.

 از سه دیداری که هدایت نفت را بر عهده داشتید دو امتیاز کسب کرده‌اید؛ آیا این امتیاز برای شما راضی‌کننده بوده است؟

 مسلما خیر؛ ما می‌توانستیم از این سه بازی، 9 امتیاز را به دست آوریم اما زمانی که نمی‌توان تمام امتیازها را جمع کرد، به نظرم کسب این دو امتیاز نه این‌که خوب باشد، بلکه نمی‌تواند بد هم به نظر برسد. نفت در 11 مسابقه‌ای که با هدایت کاستا بوده، 24 گل دریافت کرده است در حالی که باید خوشحال باشیم که در این سه دیدار فقط یک گل دریافت کرده‌ایم.

 قطع همکاری باشگاه با شیمیچ‌ و دیگو ملو صحت دارد؟

 در این مورد صحبت نمی‌کنم؛ این سوال را باید از همان کسانی بپرسید که این صحبت‌ها را مطرح کرده‌اند نه از من.

 سه دیدار تا پایان نیم‌‌فصل اول باقی مانده است که به نظر می‌رسد حداقل کسب هفت امتیاز، شما را به ماندن در لیگ برتر امیدوار می‌کند. ما اگر بتوانیم از سه دیدار باقی مانده 9 امتیاز کسب کنیم برایمان بسیار خوب است ولی اگر سه تا پنج امتیاز هم به دست آوریم، بازهم خوب است. 21 مسابقه تا انتهای لیگ باقی مانده است که 63 امتیاز به دنبال آن وجود دارد و ما اگر بتوانیم، نیمی از این امتیاز را کسب کنیم، شاید در لیگ برتر بمانیم و اگر بیش از این امتیاز را هم به دست آوریم، شرایط‌مان بهتر می‌شود.

 تعطیلات لیگ می‌تواند به نفت آبادان کمک کند؟‌

 نمی‌توانم کتمان کنم؛ هر وقفه‌ای که ایجاد می‌شود، می‌تواند به تیم‌مان کمک کند و در واقع یک اکسیژن جدید به تیم ما وارد می‌کند اما شاید اکنون این تعطیلی به تیم ما کمک کند ولی در کل این وقفه خوب نیست.

 موجودیت فعلی نفت آبادان را چطور می‌بینید؟

 به نظر شما ما می‌توانیم کریستین رونالدو، فیگو و مسی را به آبادان بیاوریم؟ ما فعلا شانسی برای ایجاد تغییرات در تیم‌مان نداریم. سه بازیکن خارجی‌مان را جذب کرده‌ایم به همین دلیل یا باید آوردن بازیکن خارجی را فراموش کنیم یا این‌که برای جذب بازیکن خارجی دیگر، باید با یکی از بازیکنان خارجی فعلی‌مان، قطع همکاری کنیم و این موضوع نیز در صورتی امکان‌پذیر می‌باشد که برای رد کردن بازیکن‌ با او به توافق برسیم. معتقدم صحبت کردن در این زمینه مشکل است و توصیه می‌کنم هواداران تا نیم‌فصل صبر کنند تا ببینیم چه اتفاقاتی در تیم رخ خواهد داد.

 آیا بین بازیکنان تیم همدلی وجود دارد؟

 بله آن‌ها با هم همدل هستند. بازیکنان تیمم مانند بچه‌های من هستند. معتقدم گاهی اوقات باید بچه‌هایمان را تنبیه کنیم و اگر آن‌ها روز بعد کار خوبی را انجام دادند، به آن‌ها شیرینی بدهیم!

 اکنون بازیکنی مدنظرتان است که قصد جذب آن را داشته باشید؟

 جواب این سوال پیچیده است ولی اگر بتوانم بازیکنان بهتری را جذب کنم، خوب است اما بازیکنان خوبی که اکنون وجود دارند یا با تیم‌هایشان بازی می‌کنند که نمی‌توانیم آن‌ها را به خدمت بگیریم و یا بازیکن ‌آزادی هستند که به درد تیم ما نمی‌خورند.

 شرط و شروطی از سوی باشگاه برای کار شما گذاشته شده است؟

 شرطی برای نتیجه گرفتنم از سوی باشگاه تعیین نشده است. البته در این زمینه یکسری مسایل مالی وجود دارد.

 به نظرتان چرا کاستا در این فصل نتوانست با نفت موفق باشد؟

 من در زمان مربیگری کاستا در آبادان نبودم و فقط نتایج این تیم را دنبال می‌کردم، بنابراین نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم.

 به نظرتان تیم‌ملی ایران به جام جهانی صعود می‌کند؟

 امیدوارم این اتفاق بیفتد چرا که تیم‌ملی ایران بازیکنان خوبی دارد و به قرعه خوبی نیز خورده است. به نظرم اگر ایران به جام جهانی نرسد، این موضوع باعث خجالت تیم‌ملی ایران است.

 نظرتان درمورد کی‌روش چیست؟

 او مرد بسیار خوبی است، به خوبی کروات می‌بندد و قد بلند است! کی‌روش متد و تمرینات خوبی دارد. البته برنامه‌ای که برای تیم‌ملی ایران چیده است، بسیار خوب ولی برای لیگ ایران بسیار بد است. مشکلی که او در تیم‌ملی پرتغال هم داشت این بود که فقط به فکر تیم‌ملی بود و به تیم‌های باشگاهی فکر نمی‌کرد. البته شاید اگر من هم جای او بودم با این کار موافق بودم ولی در جایگاه خودم با این کار کی‌روش موافق نیستم. به نظرم یکسری مسایل در ایران اشتباه است و ما آن قدر، قدرت نداریم که بتوانیم آن‌ها را تغییر دهیم. بهنام برزای بازیکن تیم ما است و صنعت نفت پول او را می‌دهد اما همیشه در تیم‌ملی امید است. به نظرم این کار منصفانه نیست و فقط در ایران به این صورت است که بازیکنی عضو تیمی می‌باشد ولی نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود. برزای بازیکن خوبی است که ما به او نیاز داریم ولی نمی‌توانیم از او بهره ببریم.  من از تیم‌ملی امید ایران پیشنهاد داشتم و شاید اگر من هم مربی تیم‌ملی بودم در استفاده کردن از بازیکنان تیم‌ها، همین کار را انجام می‌دادم تا به تیمم کمک کنم که به موفقیت برسد.

 به عنوان سوال آخر؛ نفت در لیگ برتر می‌ماند؟

 من به خاطر همین موضوع به آبادان آمده‌ام و اکنون در این جا هستم. می‌خواهم بار دیگر خوشحالی را به مردم این شهر تقدیم کنم و تلاشم بر این است که هواداران را ناامید نکنم.

 گفت‌وگو از؛ پریسا زنگنه‌منش

 

دیدار تیم‌های فوتبال یادآوران شلمچه و استقلال خوزستان
عکس  12:15:57 1391/08/21
918-5882-5 کد خبر
RSS :: پرینت



















لیگ یک فوتبال کشور/
سرمربی یادآوران شلمچه: در حق تیم ما ظلم می‌شود
ورزشی  12:30:39 1391/08/21

 

سرمربی تیم فوتبال یادآوران شلمچه پس از شکست تیمش برابر استقلال خوزستان در چارچوب مسابقات لیگ دسته یک کشور گفت: متاسفانه در فوتبال هیچ گاه به بازی برتر امتیاز نمی‌دهند و تیم ما نیز در این بازی علی‌رغم شایستگی‌هایی که داشت، شکست خورد.حسن سالمی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: ما باتوجه به وضعیتی که در جدول داشتیم، سعی کردیم برابر استقلال بازی خوبی ارایه دهیم و حداقل یک امتیاز از حریف بگیریم ولی متاسفانه قضاوت ضعیف داور، مانع کسب امتیازمان شد.وی افزود: با احترام زیادی که برای تیم استقلال قائلم، به نظر من در این بازی داوری 95 درصد به سود آن‌ها بود و در این خصوص مظلوم واقع شدیم. استقلال تیم خوبی است و جایگاه خوبی در جدول دارد ولی بازیکنان ما نیز انگیزه بالایی برای امتیاز گرفتن از این تیم داشتند.سرمربی تیم فوتبال یادآوران شلمچه اظهارکرد: تیم ما دیر بسته شد و مرحله بدنسازی را به طور کامل انجام نداد و حتی نتوانستیم بازی نخست لیگ را انجام دهیم. تیم ما جدای از بازی با ایرانجوان که خوب کار نکرد در سایر بازی‌ها عملکرد خوبی داشت و در این بازی نیز بازیکنان ما موقعیت‌های خوبی را از دست دادند و مستحق شکست نبودیم. بازیکنان ما هنوز خام هستند و تجربه بازی در لیگ یک را ندارند ولی رفته‌رفته تجربه لازم را به دست می‌آورند.وی با انتقاد شدید از برگزارکنندگان مسابقات لیگ گفت: متاسفانه محمودزاده به عنوان رییس لیگ آزادگان هیچ بویی از فوتبال نبرده و بدون برنامه‌ریزی ساعت و مکان بازی ما را تغییر داده است. چرا در زمینی که در آن تدابیر تاکتیکی خود را تمرین می‌کنیم، بازی نکنیم؟ این نمونه‌ای از ظلم‌هایی است که در حق تیم ما می‌شود. همچنین ایمان حبیب‌پور، گلر تیم یادآورن شلمچه درخصوص این بازی گفت: این دیدار نیز مانند بازی‌های گذشته بود ولی به دلیل خوزستانی بودن هر دو تیم، حساسیت آن تا اندازه‌ای بالاتر رفته بود. تیم حریف صدر جدول و تیم ما انتهای جدول بود و انگیزه بازیکنان هر دو تیم برای بهبود شرایط خود در جدول، بالا بود.وی ادامه‌داد: به نظر من تساوی در این دیدار نتیجه عادلانه‌تری بود چون بازیکنان ما نیز در این دیدار بازی خوبی ارایه دادند و موقعیت‌های خوبی را نیز به دست آوردند. تیم ما پیش از مسابقات دیرتر از سایر تیم‌ها بسته شد و کارهای بدنسازی را آغاز کرد ولی رفته‌رفته شرایط‌مان بهتر خواهد شد و جایگاه‌مان را ارتقا می‌دهیم.

 کاپیتان تیم یادآوران شلمچه با انتقاد از ساعت برگزاری این بازی گفت: تعجب می‌کنم که چرا فدراسیون بازی جوانان را که نسبت به ما انرژی بیشتری دارند و لیگ‌شان نسبت به ما پایین‌تر است، ساعت 15 تعیین می‌کند ولی بازی ما را ساعت 13 برگزار می‌کند. اگر این بازی از نظر آب و هوایی در شرایط بهتری انجام می‌شد، کیفیت بازی نیز بالاتر می‌رفت.

به گزارش ایسنا، دربی خوزستان روز گذشته (20 آبان‌ماه) در ورزشگاه شهرک نفت اهواز به میزبانی تیم یادآوران شلمچه برگزار شد که تیم استقلال خوزستان با تک گل دقیقه 83 حمید خدابنده‌لو موفق شد سه امتیاز این بازی را ازآن خود کند و به صدر جدول بازگردد.

 

دعوت بانوی اسنوکرباز خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
ورزشی  12:45:22 1391/08/21

 

بانوی اسنوکرباز خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد.

 محمدعلی چابک رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: طاهره اسلامی در این اردو که از 26 آبان‌ماه تا سوم آذرماه در تهران برپا می‌شود، شرکت می‌کند.وی با بیان این‌که امیدوارم اسلامی به عضویت تیم‌ملی درآید، گفت: تیم‌ملی خود را برای رقابت‌های جهانی بلغارستان که از سوم تا دوازدهم آذرماه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.  رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان خاطرنشان‌کرد: همچنین احسان‌ حیدری‌نژاد اکنون در اردوی تیم‌ملی برای حضور در مسابقات جهانی بلغارستان به سر می‌برد. حیدری‌نژاد نفر برتر ایران و آسیا است.

 

جودوکاران خوزستانی به مسابقات کشوری می‌روند
ورزشی  14:30:54 1391/08/21

 

جودوکاران خوزستانی در سی و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.حسین سعدالله‌خانی، رییس هیات جودو استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز سه‌شنبه (23 آبان‌ماه) به مدت دو روز در سالن افراسیابی تهران و در هفت وزن برگزار می‌شود. وی ادامه‌داد: ناصر ناصری، مختار خورنگ و میثم شهاوند به ترتیب در اوزان 60-، 66- و 73- کیلوگرم هر سه از اندیمشک، طیب طالبی در وزن 81- کیلوگرم از شوشتر، امید مطیری و واعلی به ترتیب در اوزان 81- و 90- کیلوگرم هر دو از اهواز و بسحاق در وزن 100+ کیلوگرم از اندیمشک در این مسابقات شرکت می‌کنند. همچنین علیرضا خورنگ از اندیمشک، سرپرست تیم است. رییس هیات جودو استان با بیان این‌که تیم‌های خراسان، تهران و البرز از حریفان اصلی ما هستند، گفت: باتوجه به این‌که 21 مدال در این مسابقات، حداقل بین 250 بازیکن تقسیم می‌شود، احتمال می‌دهم جودوکاران استان در این رقابت‌‌ها صاحب یک یا دو مدال شوند.وی عملکرد جودوکاران استان را خوب دانست و عنوان‌کرد: سال گذشته طالبی در این مسابقات صاحب مدال برنز شد. اگر ما می‌توانستیم امسال جهت حضور در این پیکارها برای بازیکنان‌مان اردو برپا کنیم، آن‌ها با آمادگی بیشتری وارد مسابقات می‌شدند اما متاسفانه به دلیل این‌که بودجه لازم را نداشتیم نتوانستیم این کار را انجام دهیم.سعدالله‌خانی یادآورشد: این رقابت‌ها انتخابی تیم‌ملی نیز است و نفرات برتر به تیم‌ملی دعوت می‌شوند. تیم‌ملی خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی که پیش‌رو دارد، آماده می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد