سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی . هنری . ادبی خوزستان

سرپرست تیم مستند زندگی علامه شیخ خبر داد
فیلمبرداری مستند علامه شیخ شوشتری در 4 استان کشور+عکس

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم مستند زندگی علامه شیخ شوشتری از آغاز فیلمبرداری این مستند در سه استان کشور خبر داد و گفت: فعالیت وسیعی برای تکمیل این مستند در حال انجام است.

خبرگزاری فارس: فیلمبرداری مستند علامه شیخ شوشتری در 4 استان کشور+عکس 

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ابوالقاسم غلام‌حیدر عصر امروز در مراسم آغاز به کار فیلمبرداری مستند علامه شیخ شوشتری اظهار داشت: این نخستین مستندی است که در مورد علامه شیخ شوشتری ساخته می‌شود.

 

وی تاکید کرد: فیلمبرداری این مستند در چهار استان کشور اعم از تهران، قم، البرز و خوزستان انجام می‌شود و به این دلیل زمان زیادی برای فیلمبرداری آن نیاز است.

غلامحیدر با اشاره به اینکه این مستند برای پخش در سیما ساخته می‌شود، افزود: این مستند برای پخش از شبکه استانی خوزستان در حال تولید است.

 

وی با اشاره به اینکه فیلمبرداری‌های این مستند در استان‌های تهران و البرز انجام شده است، تاکید کرد: فیلمبرداری این مستند در استان‌های تهران و البرز انجام شده است و در این فیلمبرداری‌ها فرزند شیخ شوشتری دکتر محمدعلی شیخ،نوه دختری دکتر افقه و برخی دیگر از اعضای خانواده شیخ شوشتری خاطرات و سیره شیخ شوشتری را تعریف کرده و فیلمبرداری شده است.

سرپرست تیم مستند زندگی علامه شیخ شوشتری تاکید کرد: برای آغاز به فیلمبرداری این مستند بیش از 18 ماه مطالعه مستمر در حالات و زندگی این استاد فرزانه انجام شده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، شیخ محمدتقی شیخ شوشتری در سال 1374 در شهرستان شوشتر دار فانی را وداع گفت و تاکنون کتاب‌ها و مقالات زیادی درباره شخصیت این شیخ بزرگ نوشته شده است اما هنوز مستندی درباره شخصیت این علامه فقید ساخته نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد