سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش تکمیلی

معاون فرماندار آبادان:
عامل تصادف جاده آبادان ـ ماهشهر ناهماهنگی دو وزارتخانه است 

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان گفت: ناهماهنگی دو وزارتخانه راه و ترابری و نفت عامل تصادف روز گذشته جاده آبادان ـ ماهشهر است.

خبرگزاری فارس: عامل تصادف جاده آبادان ـ ماهشهر ناهماهنگی دو وزارتخانه است 

سید ولی‌الله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص حادثه تصادف روز گذشته جاده آبادان ـ ماهشهر اظهار کرد: ناهماهنگی دو وزارتخانه راه و ترابری و نفت عامل حادثه تصادف روز گذشته جاده آبادان ـ ماهشهر است.

وی افزود: سالانه تعداد زیادی از شهروندان و هم استانی‌های ما در خوزستان و آبادان در رفت‌ و آمد بین این جاده یا جان خود را از دست داده و یا دچار نواقص عمده جسمانی می‌شوند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان ادامه داد: در همین راستا پروژه تکمیل جاده فوق بین کارفرما، پیمانکار، مجری طرح، وزارت راه و وزارت نفت تقسیم شده که این دو وزارتخانه باید هرچه سریع‌تر پروژه را تکمیل کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط فرماندار ویژه شهرستان برای تکمیل و اتمام پروژه گفت: فرماندار ویژه شهرستان آبادان جلسات متعددی را با مسئولان استانی و وزارتخانه‌های فوق برای تکمیل جاده آبادان ـ ماهشهر برقرار کرده است.

*شهروندان مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی تلقی کنند

موسوی ادامه داد: شهروندان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی تلقی کرده و از تخلفاتی مانند سبقت غیر مجاز و سرعت زیاد پرهیز کنند.

وی اضافه کرد:‌ براساس نیاز و ظرفیتی که در جاده آبادان ـ ماهشهر وجود دارد افراد از این جاده استفاده کرده و این مهم سبب جلوگیری از تصادفات و حوادث جاده‌ای می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان در پایان گفت: تا پایان سال 91 پروژه تعریض و بهسازی جاده آبادان ـ ماهشهر به پایان رسیده و آمار تصادفات و حوادث جاده‌ای در این منطقه کاهش پیدا می‌کند. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد