سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حاشیه نگاری یک موضوع

حاشیه نگاری خبرنگار فارس از مراسم کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب/
کلنگ‌های متمادی و دعای جناب مدیر عامل 

خبرگزاری فارس: کلنگ‌زنی پروژه احداث فاضلاب منطقه بلیطی و شهرک‌های اندیشه و علم‌الهدی شوشتر با برگزاری مراسمات مجزایی انجام شد که این مراسمات دارای حواشی زیادی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و فرماندار و مسئولان محلی شهرستان شوشتر کلنگ احداث پروژه فاضلاب مناطقی از شهر شوشتر به زمین زده شد که این مراسم حواشی زیادی داشت.

*شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این مراسم عکاسی، فیلمبرداری و همه امور لازمه را انجام داده بود و دوربین‌های متعددی از سوی این شرکت کار تهیه عکس و فیلم و حتی ضبط صدای مراسم را انجام می‌داد که در نوع خود در خوزستان بی‌نظیر است.

*در ابتدای مراسم کلنگ زنی منطقه بلیطی مردم با حضور در محل از مسئولان حاضر در منطقه استقبال کردند و مسئولان و به ویژه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز به گرمی با مردم مواجه شد.

*نگرانی مردم در مراسم کلنگ‌زنی پروژه آسفالت سریع معابر پس از شبکه‌گذاری فاضلاب در خیابان‌‌های شهری شوشتر بود که مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این باره به مردم اطمینان خاطر داد که در اسرع وقت شبکه‌گذاری و آسفالت معابر شهری انجام می‌شود.

*در این مراسم ابتدا روبان پروژه توسط حیدر نجفی فرماندار شوشتر قطع شد و نخستین کلنگ در این مراسم را نیز خود فرماندار شوشتر به زمین زد.

*مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان محمدعلی صنیعی‌نژاد هنگام به زمین زدن کلنگ این پروژه صلوات حضرت زهرا(س) را قرائت کرد و به تبرک این دعا پروژه را کلنگ‌زنی کرد.

*صنیعی‌نژاد بارها در زمان آغاز حفاری خیابان‌های منطقه بلیطی به پیمانکار تأکید کرد که تلاش کند تا کمترین مشکل برای مردم به وجود آید.

*در این مراسم حیدر نجفی فرماندار شوشتر، صنیعی‌نژاد مدیر عامل شرکت فاضلاب شوشتر، حجت‌الاسلام ظاهری مسئول ستاد اقامه نماز شوشتر، بنیادی رئیس شبکه آب و فاضلاب شوشتر و اسماعیل لطیفی رئیس دفتر نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی کلنگ‌زنی کردند.

*کلنگ‌زنی پروژه شهرک‌های اندیشه و علم‌الهدی و ساحلی نیز با استقبال گسترده مردم مواجه شده بود و مردم در فضای در نظر گرفته شده برای آغاز پروژه منتظر حضور مسئولان بودند.

*در این مراسم مردم با فرستادن صلوات بارها مسئولان حاضر در منطقه را برای انجام مراسم کلنگ‌زنی تشویق کردند و برخی از مشایخ این منطقه عرب نشین نیز به استقبال مسئولان در این منطقه آمدند و به گرمی به آن‌ها خوش‌آمد گفتند.

*حضور دانش‌آموزان، جوانان، مسئولان و برخی معتمدین منطقه در این مراسم بسیار به چشم می‌خورد و مردم نیز با پخش کردن شیرینی از اجرای این پروژه استقبال کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد