سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از رامهرمز

سرپرست فرمانداری رامهرمز خبر داد

افتتاح سد جره و بیمارستان جدید رامهرمز

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری رامهرمز از افتتاح سد جره و بیمارستان جدید این شهر تا پایان امسال خبر داد.علی‌اصغر قوچانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار داشت: عملیات احداث ساختمان بیمارستان جدید این شهر طی یک ماه آینده به پایان خواهد رسید و در صورت تجهیز تا پایان امسال شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی با اشاره به بازدید روز گذشته محرابیان دستیار ویژه رئیس جمهور به همراه جمعی از مسئولان استانی از بیمارستان یکصد تختخوابی رامهرمز، تصریح کرد: مقرر شد برای پیشرفت این پروژه و نیز سد مخزنی جره، اعتبارات لازم از سوی استانداری تخصیص داده شود.

رئیس شورای اداری رامهرمز یاد آور شد: این بیمارستان یک بیمارستان عمومی و تخصصی خواهد بود و تمام بخش‌های بیمارستانی و جراحی عمومی را دارد.

قوچانی درباره وضعیت سد جره گفت: سد جره یک سد مخزنی است که علاوه بر اینکه 26 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی رامهرمز را آبیاری خواهد کرد برای تولید برق نیز از آن استفاده می‌شود.

وی افزود: این سد با 35 کیلومتر شبکه اصلی به سد انحرافی شهدا رامهرمز می‌رسد که از سد انحرافی به وسیله کانال انتقال آب از کنار رودخانه عبور می‌کند و دو قسمت می‌شود و دو کانال زمین‌های سمت چپ رودخانه و سه کانال زمین‌های سمت راست رودخانه را آبیاری خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری رامهرمز تصریح کرد: امیدواریم احداث کانال‌ها با اعتباری که از مهر ماندگار به آن‌ها اختصاص می‌یابد، تا پایان خرداد 92 به بهره‌برداری برسند.

وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به بازدیدهای به عمل آمده از این دو پروژه مهم و تأمین اعتبارهای لازم، هر چه سریع‌تر شاهد افتتاح آن‌ها باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد