سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

در 7 ماهه امسال
1267 مورد آتش‌سوزی در آبادان اتفاق افتاده است 

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آبادان گفت: در هفت ماه امسال هزار و 267 مورد آتش‌سوزی در این شهرستان اتفاق افتاده است.

خبرگزاری فارس: 1267 مورد آتش‌سوزی در آبادان اتفاق افتاده است

عباس بهبهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهارکرد: براساس آمار از ابتدای سال‌جاری تاکنون هزار و 267 مورد حریق در مناطق مختلف آبادان به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این تعداد هزار و 216 مورد آتش‌سوزی در درون شهر و 51 مورد نیز در بیرون از شهر اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آبادان ادامه داد: از این میزان هزار و 115 مورد عملیات اطفاء حریق توسط همکاران ما در آتش‌نشانی انجام شده است.

بهبهانی تصریح‌کرد: همچنین در 252 مورد نیز به دلیل شدت حوادث عملیات امداد و نجات نیز برای شهروندان حادثه‌دیده صورت گرفته است.

وی در خصوص تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در این شهرستان نیز اضافه‌کرد: بر اساس استانداردها به ازای هر 80 هزار نفر جمعیت یک ایستگاه آتش‌نشانی باید وجود داشته باشد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آبادان تصریح‌کرد: هم‌اکنون نیز پنج ایستگاه آتش‌نشانی در آبادان وجود دارد که براساس استانداردها تعداد ایستگاه‌ها به نسبت جمعیت شهرستان متناسب است.

بهبهانی خاطرنشان‌کرد: علاوه بر این ششمین ایستگاه آتش‌نشانی آبادان نیز در منطقه بریم توسط سازمان منطقه آزاد اروند در حال احداث است.

وی افزود: این ایستگاه دارای امکانات جدید و مناسبی همچون سالن چندمنظوره و محوطه‌ پرواز هلی‌کوپتر می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد