سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده


* پس از افزایش قیمت خودروهای ثبت نامی آن هم پس از موعد تحویل خودروها، این بار نوبت به تحویل ناقص خودرو رسیده است. ماجرا از این قرار است که در اقدامی نادر و تأسف انگیز یکی از تولید کنندگان داخلی خودرو به تازگی خودروهایی را که موعد تحویل آنها فرا رسیده است بدون سپر عقب و جلو به خریداران تحویل می‌دهد و به آنها می‌گوید خودشان سپر را از بازار آزاد تهیه و بر خودرو نصب کنند! البته این خودروساز متعهد قیمت دو سپر را از مجموع پولی که مشتری باید پرداخت کند کسر می‌کند اما بدون اجرتی که مشتری باید بابت نصب سپر بر خودرو صفر خود بپردازد!
* باز هم افشاگری درباره فساد پنهان در عرصه فوتبال یکی از مربیان قدیمی فوتبال ایران از پدیده تجاوز جنسی به بازیکنان فوتبال شهرستانی به منظور در اختیار گرفتن آنها خبر داد. وی در غرفه سایت ورزش ایرانی در نمایشگاه مطبوعات با تشریح روند ورود افراد به تیم‌ها و پول‌های کلانی که مبادله می‌شود گفت: "خانواده‌ها باید در زمان ثبت نام فرزندان خود به درستی تحقیق کنند که مربی و اداره کنندگان آن مدرسه فوتبال چه کسانی هستند و دارای چه سابقه ورزشی و اخلاقی بوده‌اند."
* رژیم صهیونیستی با پخش یک مستند تلویزیونی، دیشب از تصمیم دو سال قبل سران این رژیم برای حمله نظامی به ایران خبر داد که توسط فرمانده ارتش رد شد. در این مستند اعلام شد نتانیاهو به ارتش دستور داده بود آماده حمله به ایران باشد ولی ژنرال اشکنازی با تکیه بر این نکته که این یک اشتباه استراتژیک است آن را رد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد