سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

تیم آبادان در مسابقات قهرمانی ایروبیک بانوان کشور سوم شد

آبادان - تیم آیروبیک ژیمناستیک بانوان پالایش و نفت آبادان در مسابقات قهرمانی کشور مقام سوم را کسب کرد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امور ورزش پالایش و نفت آبادان تیم بانوان ایروبیک ژیمناستیک پالایش و نفت آبادان با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور موفق شد عنوان سومی این مسابقات را بدست آورد.این مسابقات یکشنبه در کرمانشاه برگزار شد و تیم آبادان بر سکوی سوم این مسابقات ایستاد و تیم های تهران و شیراز به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

 

تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان به لیگ برتر صعود کرد

آبادان - تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان با کسب مقام دومی در رقابت های لیگ دسته اول کشور موفق شد به لیگ برتر کشور صعود کند.

 

به گزارش روزسه شنبه خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال کشور رقابت های فوتبال ساحلی لیگ دسته اول کشور با صعود تیم های پایانه های همدان و شهید جهان نژادیان آبادان به لیگ برتر پایان یافت.در دیدار رقابت های لیگ دسته اول کشور که روز گذشته در شهر کرد پایان یافت تیم های پایانه های همدان و شهید جهان نژادیان آبادان به مصاف هم رفتند که تیم همدانی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسد و مقام قهرمانی را کسب کند.در این دوره از رقابت ها هشت تیم در دو گروه با یک دیگر به رقابت پرداختند که در پایان دو تیم پایانه های همدان و شهید جهان نژادیان آبادان با کسب عناوین اول و دوم به رقابت های فصل آینده لیگ برتر صعود کردند.



یک پیروزی و دو تساوی برای نمایندگان خوزستان در لیگ 3 فوتبال کشور
ورزشی  12:15:28 1391/08/16

918-13081-5 کد خبر

 

نمایندگان خوزستان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور به یک پیروزی و دو تساوی دست یافتند. به گزارش خبرنگار بخش ورزشی ایسنا از خوزستان، تیم شهرداری ماهشهر در این هفته میزبان مس شهر بابک بود و موفق شد با یک گل میهمان خود را شکست دهد و بعد از تساوی هفته گذشته برابر شهرداری ممسنی، به سه امتیاز این بازی دست یابد و با دست پر به خانه بازگردد. تیم سیمان بهبهان نیز در این هفته میزبان تیم همای بندر دیلم بود که با تساوی یک بر یک به حداقل امتیاز این بازی رضایت داد. این تیم هفته گذشته نیز در خانه خود برابر مس شهر بابک به تساوی رضایت داده بود. این بازی در ورزشگاه 22 بهمن بهبهان انجام شد. همچنین تیم کارون اهواز برابر تیم شهرداری کامیاران به تساوی بدون گل رسید.

 

نیمی از تیم‌های لیگ برتر گلف کشور از خوزستان هستند
ورزشی  8:20:22 1391/08/16

918-12781-5 کد خبر

 

لیگ برتر گلف کشور با شرکت هشت تیم از خوزستان، روز پنج‌شنبه (18 آبان‌ماه) کلید می‌خورد.

 غلام‌رضا موسوی دبیر هیات گلف استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: خوزستان با هشت نماینده در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. امسال تیم‌ها تلاش کرده‌اند بازیکنان خود را از بین جوانان جویای نام و توانا انتخاب کنند. ما سال گذشته شش نماینده در لیگ برتر داشتیم اما امسال پرسپولیس و آزادگان مسجدسلیمان به این تعداد اضافه شده‌اند. وی افزود: در این مسابقات شرکت ملی‌حفاری میزبان پخش و پالایش آبادان است، سورتمه اهواز در اصفهان به مصاف هیات این شهر می‌رود، پرسپولیس مسجدسلیمان نیز در خانه با چهارمحال و بختیاری دیدار می‌کند.‌ تیم بهره‌برداری نفت و گاز نیز در مسجدسلیمان میزبان تیم خرمشهر است، هیات هندیجان میهمان آزادگان مسجدسلیمان است و اِلسو تهران میزبانی هیات لرستان را برعهده دارد. دبیر هیات گلف استان اظهارکرد: خوزستان هم استعداد این رشته ورزشی را دارد و هم در آن پیشرفت داشته است ولی کم‌لطفی‌های فدراسیون ما را آزرده می‌کند؛ به طور مثال گلف‌بازان ما در اردوی تیم‌ملی انتخاب شدند ولی به دلیل برخی مسایل و شاید هم ارتباطات، افراد دیگری را به جای آن‌ها به مسابقات جهانی ترکیه و تورنمنت تایلند اعزام کردند. وی بیان‌کرد: سال گذشته و در اولین دوره مسابقات لیگ برتر کشور، تیم‌های ملی‌حفاری و نفت و گاز مسجدسلیمان مقام‌های اول و سوم را ازآن خود کردند. خوشبختانه تیم‌‌های استان سال گذشته خوب کار کردند و تقریبا مقام‌های اول تا ششم نصیب خوزستانی‌ها شد.

حضور بانوی رزمی‌کار خوزستانی در مسابقات بین‌المللی سبک‌های آزاد
ورزشی  10:23:31 1391/08/16

918-12881-5 کد خبر

 

بانوی خوزستانی در مسابقات بین‌المللی سبک‌های آزاد رزمی شرکت می‌کند.هومن خدری مسوول سبک سوپرساباکی هیات ورزش‌های رزمی استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها از 24 آبان‌ماه به مدت یک هفته در مالزی برگزار می‌شود که مریم یزدانی از استان‌مان در این مسابقات شرکت می‌کند.وی ادامه‌داد: معصومه سلیمیان و فرزانه غلامی به همراه یزدانی که بهترین‌های رزمی کشور هستند، به این مسابقات اعزام می‌شوند. این رقابت‌ها در استایل بادی کنتاکت برگزار می‌شود.مسوول سبک سوپرساباکی هیات ورزش‌های رزمی استان درباره عملکرد بانوان استان در این رشته گفت: بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی دارند و به سطح کشور نزدیک هستند. آن‌ها در مسابقات کشوری که چند ماه پیش برگزار شد، توانستند عنوان دوم را ازآن خود کنند. ما در بخش بانوان، حرف‌هایی برای گفتن داریم.وی به وضعیت این رشته در کشور اشاره  و عنوان‌کرد: محمد نوحی رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی در این چند سال که این سمت را بر عهده داشته، توانسته است تحول عظیمی در این رشته ایجاد کند به صورتی که برای اولین بار توانستیم در مسابقات جهانی صاحب چند مقام شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد