سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان

تکمیل بیمارستان جدید مسجدسلیمان در گرو تامین اعتبار
اجتماعی  13:16:45 1391/08/15
918-13414-5 کد خبر
RSS :: پرینت

فرماندار مسجدسلیمان گفت:‌ بنا است که تا دهه فجر امسال، کار احداث ساختمان جدید بیمارستان 22 بهمن به پایان برسد.

عبداله ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: عملیات احداث ساختمان جدید بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان تا کنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کارهای ساختمانی آن به پایان رسیده است و در حال حاضر تنها تکمیل جزئیات درون ساختمان باقی مانده است.

وی افزود:‌ زمان قطعی تکمیل ساختمان را نمی‌توان تضمین کرد و باید اعتبار کافی وجود داشته باشد ولی بناست تا دهه فجر کار آن به پایان برسد. این بیمارستان جزو مصوبات سفر اول هیات دولت است و باید زودتر از این‌ها ساخته می‌شود ولی به دلایل مشکلات مربوط به پیمانکار و مشکلات دیگر، تکمیل آن تا امروز به تعویق افتاده است.

ایزدپناه تصریح کرد: این بیمارستان جدید 160 تخت‌خوابی است و با توجه به این‌که بیماران شهرستان‌های لالی و اندیکا نیز به این بیمارستان مراجعه می‌کنند می‌تواند مشکلات را رفع کند.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: بیمارستان قدیمی 22 بهمن بیش از 50 سال قدمت دارد و بافت آن کاملا فرسوده است ولی پس از ساخت بیمارستان جدید از ساختمان پیشین نیز استفاده‌هایی خواهد شد.

وی با بیان این‌که خرید تجهیزات این بیمارستان بر عهده پیمانکار نیست و باید وزارت بهداشت در این زمینه اقدام کند، افزود: طبق برآورده‌ها در چند ماه گذشته 6 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان هزینه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد