سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوشتر

خاکستر کشت ‌و صنعت شوشتر را سیاه‌پوش کرد

خبرگزاری فارس: خاکستر سوخته‌های باقیمانده نیشکر کشت و صنعت‌های شوشتر خیابان‌های شهر شوشتر را سیاه‌پوش کرد.

خبرگزاری فارس: خاکستر کشت ‌و صنعت شوشتر را سیاه‌پوش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، خاکستر سوخته‌های نیشکرهای کشت و صنعت‌ها در سطح شهرستان شوشتر برای مردم این شهرستان مشکل آفرین شد.

بر اساس این گزارش، خاکسترهای متصاعد شده از کشت و صنعت کارون شوشتر که در فاصله پنج کیلومتری شهرستان شوشتر واقع شده است همه خیابان‌های شهر شوشتر را متاثر کرده است.

بر این اساس، آسمان شهرستان شوشتر و خیابان‌های شهر همگی مملو از دوده‌هایی است که به دلیل نزدیکی این کشت و صنعت به شهر شوشتر خیابان‌های و حیاط منازل را سیاه‌پوش کرده است.

شهردار شوشتر در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی شهرداری شوشتر تنها باید تاوان فعالیت کشت و صنعت‌های حاشیه شهر را در بخش خدمات شهری بدهد و در این باره نیز هیچ نهادی حاضر نیست به مشکلات شهرداری شوشتر رسیدگی کند.

آرش دُر با تاکید بر اینکه این کشت و صنعت‌ها از لیست آلایندگی‌ها خارج شده‌اند، تاکید کرد: کشت و صنعت‌های حاشیه شهر شوشتر از لیست دستگاه‌های آلاینده خارج شده‌اند و این حادثه خود جای تاسف است.

وی خواستار رسیدگی به این مشکل از طرف سایر دستگاه‌های خوزستان شد و افزود: باید در این باره دستگاه‌های مرتبط با محیط زیست اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد