سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار ورزشی برای خوزستان

با حضور 10 تیم از بنادر کشور صورت گرفت
پایان مسابقات فوتسال کارکنان سازمان بنادر با قهرمانی بندر امام

خبرگزاری فارس: پنجمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی با حضور ده تیم از بنادر کشور و پس از چهار روز رقابت، با قهرمانی تیم فوتسال بندر امام خمینی به پایان رسید.

خبرگزاری فارس: پایان مسابقات فوتسال کارکنان سازمان بنادر با قهرمانی بندر امام 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام، در آیین پایانی این دوره از مسابقات که با حضور جهانگیر نجاتی جانشین مدیر کل، معاون اداری و مالی و رئیس کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و جمعی از مسئولان شهری بندر امام خمینی، رؤسای ادارات، ورزشکاران، مربیان و داوران شرکت کننده در مسابقات برگزار شد، جام قهرمانی پنجمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی به تیم بندر امام خمینی رسید.

همچنین جام اخلاق این دوره از مسابقات به تیم بندر چابهار و جایزه آقای گل مسابقات به سید باقر میر عباسی از بندر نوشهر با تعداد 10 گل داده شد.

در  این آیین رئیس کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در سخنانی از تلاش‌ها و زحمات تمام دست اندرکاران در تمام مراحل از جمله در زمینه برنامه ریزی، تدارک و پشتیبانی بخش‌های مختلف این مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این مراسم رئیس هیئت فوتبال سازمان بنادر و دریانوردی گزارش فنی این دوره مسابقات را ارائه کرد.

مرتضی بوستانیان در این گزارش سطح کیفی مسابقات را که طی 24 بازی و با حضور ده تیم از بنادر سراسر کشور انجام شد، به  لحاظ فنی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با وجود برخورداری تیم‌ها از نیروهای جوان و خوش تکنیک که موجب ارتقای سطح کیفی مسابقات شده، امیدواریم شاهد حضور حداکثری همکاران علاقمند و مستعد در این مسابقات باشیم.

وی همچنین در تشریح روند برگزاری این مسابقات، به تقسیم این ده تیم در دو گروه A و B  اشاره کرد و گفت: طی رقابت‌هایی که در این دو گروه صورت گرفت، 128 توپ از خط دروازه گذشت و چهار تیم بنادر امام خمینی، خرمشهر، نوشهر و امیر آباد موفق به صعود شده و در ادامه این رقابت بین این چهار تیم، تیم فوتسال بندرامام خمینی، با شکست تیم بندر خرمشهر با نتیجه سه بر صفر عنوان مقام قهرمانی را از آن خود کرده و تیم‌های بنادر امیر آباد در مرحله رده بندی نیز با شکست دادن نوشهر، با نتیجه پنج بر دو در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.انتخاب دو تماشاگر نمونه آقایان ولی ایرج‌دوست، نصرالله حسن‌زاده و اهدای جایزه به آنها در آیین پایانی این دوره از مسابقات از نکات قابل توجه این  برنامه‌ها بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد