سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار فرهنگی برای خوزستان

خوزستان یکی از استانهای برتر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها شد

اهواز - خبرگزاری مهر: مدیرکل ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: این استان با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها، موفق به کسب عنوان یکی از برترین غرفه ها در بین استانهای شرکت کننده شد.

حجت الاسلام لطف الله سپهر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار کرد: امسال نیز استان خوزستان حضور موفق و قابل توجهی در نمایشگاه مطبوعات داشت به گونه ای که در مدت برپایی نمایشگاه، غرفه بازدید کننده های فراوانی را به خود دید.

وی افزود: معرفی آداب و سنن استان، معرفی مطبوعات و شرایط حاکم بر آن در استان و راهنمایی بازدید کننده از جمله فعالیتهای غرفه استان خوزستان در نوردهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها بود.

سپهر عنوان کرد: در  مراسم پایانی نمایشگاه، استانهای خوزستان به همراه استانهای کردستان و سمنان به عنوان غرفه های برتر در بخش استانها معرفی و تقدیر شدند.

مراسم پایانی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها عصر روز شنبه 13 آبان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون مطبوعاتی وی و جمعی از مهمانان خارجی و داخلی این نمایشگاه در محوطه انتهایی سالن شبستان در مصلای بزرگ تهران برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد