سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ماهشهر

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ماهشهر:
دریافت عوارض آلایندگی صنایع پتروشیمی حق مردم ماهشهر است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ماهشهر گفت: دریافت عوارض آلایندگی صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه حق مسلم مردم ماهشهر است.

خبرگزاری فارس: دریافت عوارض آلایندگی صنایع پتروشیمی حق مردم ماهشهر است 

نعمت‌الله قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر درباره عوارض آلایندگی توسط صنایع پتروشیمی اظهار کرد: یکی از موضوعات و مطالبی که از دو سال پیش پیگیر بودیم موضوع عوارض آلایندگی توسط صنایع پتروشیمی است.

وی ادامه داد: استانداری خوزستان و اداره کل امور مالیاتی نسبت به پرداخت عوارض آلایندگی صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر به شهرداری‌های منطقه، آن را کاملا قانونی و لازم الاجرا دانسته و موضوع را به مسئولان ذیربط نیز ابلاغ کرده‌اند.

عضو شورای شهر ماهشهر در ادامه تصریح کرد: امیدواریم که با پیگیری مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی این حداقل مزایای قانونی عوارض آلایندگی به طور مستمر و قانونی به حساب هر سه شهرداری منطقه واریز شود.

وی افزود: عوارض آلایندگی صنایع پتروشیمی حق مسلم مردمی که در این منطقه زندگی می‌کنند است که در این خصوص مدیریت ارشد شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به تحقق آن اجماع نظر دارند.

قنواتی در ادامه در خصوص مصوب شدن طرح جامع شهری در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران گفت: با پیگیری شهردار و گذاشتن وقت فوق‌العاده دو ساله در این خصوص، با همه موانع و مشکلات برای به سرانجام رساندن کار تلاش کرده و توانستیم این طرح را در بهمن 89 به تصویب شورای عالی شهرسازی برسانیم.

وی در ادامه به بحث فاضلاب شهر اشاره و خاطر نشان کرد: فاضلاب شهر ماهشهر یکی از نیازهای مهم مردم شهرستان است که در این خصوص پیگیری‌های خوبی تا کنون صورت گرفته و تا حدودی مشکل اعتباری آن از طریق فروش اوراق مشارکت تامین شده و پیمانکار شروع به کار کرده است.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد